קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פאי סוכר

פאי סוכר
פאי סוכר אני קינוח המגיש 8. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 20 גרם שומן, ובסך הכל 449 קלוריות. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה מכלמתכונים דורש חמאה, ביצים, סוכר וקרום פאי לא אפוי. 3 אנשים התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. עם כפית ציון 14%, המנה הזו לא כל כך גדולה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם עוגת סוכר, עוגת סוכר, ו עוגת עוגיות סוכר.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערת ערבוב גדולה שמנת יחד את החמאה, הסוכר והקמח עד לקבלת תערובת חלקה ואוורירית. מקציפים ביצים, אחת אחת, עד להטמעה מלאה. מערבבים פנימה את מיץ הלימון.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
חמאהחמאה
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
יוצקים את התערובת לקליפת העוגה.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
4
אופים בתנור שחומם מראש למשך 35 עד 40 דקות, או עד שהמילוי מתייצב ומשחים. מגניב על רשת.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

פאי עובד ממש טוב עם וין סנטו, ריזלינג הקציר המאוחר ולמברוסקו דולצ ' ה. יינות אלה הם כל מתוק, וזה חשוב מאז היין צריך בדרך כלל להיות מתוק יותר מאשר האוכל שאתה זיווג עם זה. אתה יכול לנסות כרמים ריזלינג קציר מאוחר. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-25 דולר לבקבוק.
כרמים קציר מאוחר ריזלינג
כרמים קציר מאוחר ריזלינג
בצבע צהוב בהיר, האף נפתח בניחוחות של אננס טרי, נקטרינה עסיסית ותווי הדרים. היין מצפה במלואו את החיך המבטא טעמים תוססים של פריחת תפוז, תפוח טארט סבתא סמית ' וחלת דבש. גימור ארוך מציג את האיזון המושלם של מתיקות וחומציות מעוררת תיאבון, ומזמין לגימה נוספת.