קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות36
מגזין

פאייה עם אספרגוס ואפונה הצמד סוכר

פאייה עם אספרגוס ואפונה הצמד סוכר
פאייה מתכון עם אספרגוס ואפונה הצמד סוכר יכול לספק הכמיהה האירופית שלך בערך 45 דקות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 743 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לך שמן זית, פלפלים קלויים מצנצנת, יין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הפפריקה ההונגרית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. נסו פאייה עוף מהירה עם אפונה הצמד סוכר, פאייה עוף מהירה עם אפונה הצמד סוכר, ו חזיר מוקפץ עם אספרגוס ואפונה הצמד סוכר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים אספרגוס בסיר גדול של מים מלוחים רותחים עד פריך במכרז, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים, שוטפים מתחת למים קרים, ומתנקזים שוב.
מרכיבים שתצטרך
3
להביא 4 1/2 מרק כוסות להתבשל בסיר בינוני על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4
הוסף פגזי שרימפס שמורים; מבשלים 10 דקות. מביאים יין להתבשל בסיר קטן על אש בינונית; מוסיפים זעפרן ומניחים בצד 5 דקות לתלול. זן זעפרן-חדור יין לתוך כוס מדידה 8 כוס. מסננים במרק שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים מספיק מרק עוף כדי למדוד תערובת 5 כוסות מרק.
מרכיבים שתצטרך
6
שמן חום בסיר רחב גדול (לפחות 3 אינץ ' עמוק) מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
7
הוסף צ 'וריסו ו sauté עד השחמה קלה, לשבור לחתיכות 1/2 אינץ' עם צד של כף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים בצל. להפחית את החום בינוני ו sauté עד בצל רך מעט, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים שום ומערבבים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים עגבניות ופלפלים. Sauté עד עגבניות רך ומיצים להתאדות, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
11
מערבבים בפפריקה ומלח, ואז אורז. (אספרגוס, תערובת מרק, תערובת אורז יכול להיות מוכן 2 שעות קדימה.
מרכיבים שתצטרך
12
תנו לכל אחד לעמוד בטמפרטורת החדר.)
13
מחממים תנור ל 350 ° F.
14
מוסיפים תערובת מרק לתערובת אורז ומביאים לרתיחה מעל חום גבוה, ערבוב לעתים קרובות. להפחית את החום נמוך ומבשלים 2 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
15
הסר סיר מחום. תפזר שרימפס. טאק צדפות ומולים לתערובת אורז, צד צירים למטה.
מרכיבים שתצטרך
16
מניחים סיר בתנור ואופים פאייה, חשופה, 15 דקות.
17
מפזרים אפונה ואספרגוס מעל. ממשיכים לאפות עד מרק נספג, אורז הוא רך, צדפות ומולים פתוחים, על 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
18
העבר סיר למשטח העבודה. מכסים בנייר כסף; בואו לעמוד 5 דקות.
19
להעביר פאייה לצלחת רדודה גדולה.
20
מקשטים עם פלחי לימון ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אספרגוס דק, גזוז, לחתוך לאורכים 1-inchאספרגוס דק, גזוז, לחתוך לאורכים 1-inch170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קישורי נקניק צ'וריסו ספרדית, תרמילים הוסרוקישורי נקניק צ'וריסו ספרדית, תרמילים הוסרו1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש3largesשיני שום, קצוץ דקשיני שום, קצוץ דק2(יכול להיות או להרחיק)Pimentón de La Vera (פפריקה מעושנת ספרדית חמה) או פפריקה הונגרית חמהPimentón de La Vera (פפריקה מעושנת ספרדית חמה) או פפריקה הונגרית חמה6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלחי לימוןפלחי לימון567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)18 צדפות קטנות littleneck (על, שפשף18 צדפות קטנות littleneck (על, שפשף1בצל צהוב בינוני, קצוץ(על) מרק עוף במלח נמוך, מחולק(על) מרק עוף במלח נמוך, מחולק24מולים, שפשף, debeardedמולים, שפשף, debearded596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ482אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות אורז בומבה ספרדי, אורז איטלקי arborio, או אורז לבן תבואה בינונית (על1/2 כוסות אורז בומבה ספרדי, אורז איטלקי arborio, או אורז לבן תבואה בינונית (על796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנוקז קלוי משומר פלפלים או מנוקז פלפלים אדומים קלויים מן הצנצנת, קצוץ גסמנוקז קלוי משומר פלפלים או מנוקז פלפלים אדומים קלויים מן הצנצנת, קצוץ גס1(יכול להיות או להרחיק)חוטי זעפרן מתפורריםחוטי זעפרן מתפוררים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס לא מבושל גדול, קלופים, מקולפים, זנבות נותרו שלמים, פגזים שמוריםשרימפס לא מבושל גדול, קלופים, מקולפים, זנבות נותרו שלמים, פגזים שמורים142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה הצמד סוכר, גזוזאפונה הצמד סוכר, גזוז340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות גדולות, חצוי, זרע, לחתוך לקוביות 3/4 אינץעגבניות גדולות, חצוי, זרע, לחתוך לקוביות 3/4 אינץ