קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות32
מגזין

פאיית לובסטר קלה

פאיית לובסטר קלה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אירופיים, אז תנו הזדמנות ל לובסטר קל Paellan. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 837 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 35 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. 35 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. גשו לסופר וקנו בשר לובסטר, פלפל, פלפלים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האפונה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח תות קלי קלות כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular סופר של 85%. מתכונים דומים: פאיית לובסטר בגריל, פאייה קלה, ו פאייה קלה.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 425 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
3
מחממים את השמן בתנור הולנדי גדול.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
4
מוסיפים את הבצל ומבשלים על אש בינונית נמוכה במשך 5 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
5
מוסיפים את הפלפלים ומבשלים על אש בינונית למשך 5 דקות נוספות. מנמיכים את החום, מוסיפים את השום ומבשלים 1 דקה יותר. מערבבים את האורז, מניית עוף, זעפרן, פתיתי פלפל אדומים, מלח ופלפל ומביאים לרתיחה. כסו את הסיר והניחו אותו בתנור. לאחר 15 דקות, מערבבים את האורז בעדינות עם כף עץ, ומחזירים אותו מעל לאפות חשופה במשך 10 עד 15 דקות נוספות, עד שהאורז מבושל לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
זעפרןזעפרן
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערךאונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערך
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
6
מעבירים את הפאייה בחזרה לתנור העליון ומוסיפים את הליקר בטעם ליקריץ. מבשלים את הפאייה על אש בינונית במשך 1 דקה, עד הליקר נספג על ידי האורז. כבה את החום והוסף את הלובסטר, קילבסה, ואפונה ומערבבים בעדינות. לכסות את הפאייה, ולאפשר לו קיטור במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניקייהנקניקייה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
3/4 כוס יוגורט תפוזים3/4 כוס יוגורט תפוזים
עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוטעד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
7
מפזרים את הפטרוזיליה, מקשטים בפלחי לימון ומגישים חמים.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בסמטי לבןאורז בסמטי לבן11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1בצל צהוב בינוני, קצוץציר עוף טוב, רצוי תוצרת ביתציר עוף טוב, רצוי תוצרת בית796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקר בטעם שוש (מומלץ: Pernod)ליקר בטעם שוש (מומלץ: Pernod)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה שטוחים טרייםעלי פטרוזיליה שטוחים טריים4ציפורןכפות שום טחוןכפות שום טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קילבסה, פרוס 1/4 ל 1/2 אינץ ' עבהקילבסה, פרוס 1/4 ל 1/2 אינץ ' עבה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2לימונים, חתוכים לחתיכות.לימונים, חתוכים לחתיכות.680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר לובסטר מבושלבשר לובסטר מבושל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית טובשמן זית טוב283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת אפונה קפואהחבילת אפונה קפואה2פלפלים אדומים, cored ופרוס לרצועות 1/2 אינץפלפלים אדומים, cored ופרוס לרצועות 1/2 אינץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חוטי זעפרן, כתושחוטי זעפרן, כתוש3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קצוץ (2 בצל)בצל צהוב קצוץ (2 בצל)

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

שאבלי ושרדונה הם הבחירה הראשונה שלי ללובסטר. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. אתה יכול לנסות Domaine Louis Michel et Fils Chablis (חצי בקבוק). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
Domaine Louis Michel et Fils Chablis (חצי בקבוק)
Domaine Louis Michel et Fils Chablis (חצי בקבוק)
שאבלי זה מגלה הערות פרי לבן כגון אפרסק, ויש לו מבנה מינרלי מתמשך. בפה, תחושה סלעית שהוא כל כך אופייני של שאבלי עושה את זה יין עגול וטהור.מגישים בין 53-57°F. יין זה צריך להיות משודר או מוצדק לפני הטעימה.