קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

פאן שרימפס מטוגן מתכון Potsticker חזיר

פאן שרימפס מטוגן מתכון Potsticker חזיר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' ouvre, אז תנו הזדמנות ל שרימפס מטוגן פאן מתכון Potsticker חזיר. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 326 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. אם יש לכם עמילן תירס, מלח כשר, קורנפלור ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. נסו חביתת שרימפס / ביצים מוקפצות עם בצל אדום ומתכון שרימפס, כופתאות Potsticker בטן חזיר זעירות, ו מתוק Potsticker חזיר עם אטריות אודון (מתכונים דומים).

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיורה במבוק משומריורה במבוק משומר11 קילו קישואים,רוטב צ'ילי אסייתירוטב צ'ילי אסייתי6ריבס, קצוץ טרי או קפוא4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירס מעורבב עם 1/4 כוס מים בקערה קטנהעמילן תירס מעורבב עם 1/4 כוס מים בקערה קטנה2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס1חבילת x של עורות כופתה קפואים, מופשר לילה במקרר או 40 דקות חדר temp - לא מיקרוגל או להגדיר במיםחבילת x של עורות כופתה קפואים, מופשר לילה במקרר או 40 דקות חדר temp - לא מיקרוגל או להגדיר במים11 קילו קישואים,זנגביל מגורד טריזנגביל מגורד טרי3x בצל ירוק גבעולי, לחתוך 2 חלקים אינץx בצל ירוק גבעולי, לחתוך 2 חלקים אינץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחוןחזיר טחון1(יכול להיות או להרחיק)מלח כשרמלח כשר340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס גלם, פגז ו deveinedשרימפס גלם, פגז ו deveined1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)יין אורז או שרי יבשיין אורז או שרי יבש1(יכול להיות או להרחיק)חומץ יין אורזחומץ יין אורז2(יכול להיות או להרחיק)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר2(חוֹרֶף)רוטב סויהרוטב סויה1(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק6ריבס, קצוץ טרי או קפואפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. ה-Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive Pinot Gris עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive פינו גריס
Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive פינו גריס