קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות30
מגזין

פהיטות סטייק עם עגבניות ליים סלסה

פהיטות סטייק עם עגבניות ליים סלסה
פהיטות סטייק מפולפל עם סלסה סיד עגבניות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 597 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 21 גרם של שומן כל אחד. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לך מלח, חלפיניו, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב גרידת הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. . זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 78% המנה הזאת די טובה. נסו סטייק צלע מתובל וסלסה, פהיטות סטייק עם לימון טרי, ו פהיטות סטייק עם סלסה מנגו (מתכונים דומים).

מרכיבים

1( חצילים)אבוקדו, קלופים, מגולענים וקצוציםאבוקדו, קלופים, מגולענים וקצוצים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן קריסקושמן קריסקו796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי מלפפון קצוץ דקזרעי מלפפון קצוץ דק907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק צלעסטייק צלע18טורטיות קמחטורטיות קמח3(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2(חוֹרֶף)נענע טרי קצוץנענע טרי קצוץ1שן שום, קצוץ דקשן שום, קצוץ דק3(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון גספלפל שחור טחון גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חלפיניו, זרע וקצוץחלפיניו, זרע וקצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרימיץ ליים טרי6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלחי לייםפלחי ליים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרידת ליים מגוררתגרידת ליים מגוררת2בצל, קלופים, לחתוך 8 פלחי כלבצל, קלופים, לחתוך 8 פלחי כל2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)6ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוץ דקעגבניות קצוץ דק

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא אלברטינה מדליית זהב הזוכה יין מילואים של מרלו לורילאי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 25 דולר.
אלברטינה מדליית זהב זוכה יין המילואים של מרלו לורילאי
אלברטינה מדליית זהב זוכה יין המילואים של מרלו לורילאי
טעמי פירות-פורוורד, עם טאנינים רכים וגמישים וסיום ארוך.