קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

פודינג אורז רום צימוקים

פודינג אורז רום צימוקים
פודינג אורז רום צימוקים עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת מתכוני הקינוח שלך. תמורת 84 סנט למנה , מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -7 גרם חלבון , 18 גרם שומן ובסך הכל 371 קלוריות . והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך סוכר, חצי-חצי, ביצה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן ולקטו אובו . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות . בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 27% . הציון הזה לא כל כך מדהים. פודינג אורז רום צימוקים , פודינג אורז רום צימוקים ופודינג אורז רום צימוקים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
צפו איך מכינים את המתכון הזה.
2
בקערה קטנה מערבבים את הצימוקים והרום. לְהַפְרִישׁ.
מרכיבים שתצטרך
צימוקיםצימוקים
רוםרום
ציוד שתשתמש בו
2 כפות חומץ סיידר או יין אדום2 כפות חומץ סיידר או יין אדום
3
שלבו את האורז והמלח עם 1 1/2 כוסות מים בסיר נירוסטה בינוני כבד. מביאים לרתיחה, מערבבים פעם אחת ומבשלים, מכוסה, על האש הנמוכה ביותר במשך 8 עד 9 דקות, עד שרוב המים נספגים. (אם הכיריים שלך חמות מאוד, משוך את המחבת עד מחציתו מהמבער.)
מרכיבים שתצטרך
1/2 אינץ' חתיכות Haricots Verts1/2 אינץ' חתיכות Haricots Verts
אורזאורז
עגבניות שזיפים גדולות (בערך, חצויות לאורךעגבניות שזיפים גדולות (בערך, חצויות לאורך
ציוד שתשתמש בו
2 כפות תערובת תיבול ברביקיו2 כפות תערובת תיבול ברביקיו
כירייםכיריים
צ'וריסו ספרדי (הכלאה בין קשה לרך), פרוס דקצ'וריסו ספרדי (הכלאה בין קשה לרך), פרוס דק
4
מערבבים פנימה 4 כוסות חצי-חצי וסוכר ומביאים לרתיחה. מבשלים ללא מכסה במשך 25 דקות, עד שהאורז רך מאוד. מערבבים לעתים קרובות, במיוחד לקראת הסוף. מערבבים באיטיות את הביצה הטרופה וממשיכים לבשל במשך דקה. מהאש, מוסיפים את כוס החצי-חצי הנותרת, הוניל והצימוקים עם כל הרום שנותר. מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
צימוקיםצימוקים
כוסות פודינג ונילכוסות פודינג וניל
פחיות כל אחת) נתחי אננס לא ממותקיםפחיות כל אחת) נתחי אננס לא ממותקים
אורזאורז
ביצהביצה
רוםרום
5
יוצקים לקערה, ומניחים פיסת ניילון נצמד ישירות על הפודינג כדי למנוע היווצרות עור.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
2 כפות חומץ סיידר או יין אדום2 כפות חומץ סיידר או יין אדום
6
מגישים חם או צונן.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

פודינג אורז בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Solera Cream Sherry. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.