קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

פודינג הודי אפוי עם סירופ מייפל

פודינג הודי אפוי עם סירופ מייפל
אם אתה רוצה להוסיף עוד הודי מתכונים לרפרטואר שלך, פודינג הודי אפוי עם סירופ מייפל עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 3 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 209 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. 35 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 3 שעות ו -5 דקות. אם יש לכם סוכר חום, קמח תירס, מלח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זה עובד טוב כמו קינוח ידידותי מאוד התקציב. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 28%, וזה לא כל כך מדהים. נסו פודינג לחם דלעת עם סירופ צימוקים רום מייפל, פודינג לחם פאי דלעת עם סירופ מייפל מתובל, ו פודינג לחם פאי דלעת עם סירופ מייפל מתובל עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
יוצקים 4 כוסות חלב חם לחלק העליון של דוד כפול ומניחים מעל מים רותחים. מערבבים לאט קמח תירס לחלב ומבשלים עד להסמכה, כ -20 דקות. מערבבים מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
קמח תירסקמח תירס
מיםמים
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
2
מחממים תנור ל 300 מעלות צלזיוס (150 מעלות צלזיוס). משמנים תבנית אפייה עגולה של 2 ליטר.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
3
הקציפו סירופ מייפל, סוכר חום, מולסה, ביצים, חמאה מומסת, מלח, ג ' ינג ' ר וקינמון יחד בקערה. מערבבים תערובת סירופ מייפל לתערובת קמח תירס-חלב עד לאיחוד יסודי; יוצקים לתבנית אפייה מוכנה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
סירופ מייפלסירופ מייפל
קינמוןקינמון
קמח תירסקמח תירס
מולסהמולסה
חמאהחמאה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מקציףמקציף
קערהקערה
4
יוצקים 1/2 כוס חלב קר מעל פודינג.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
5
אופים עד להגדיר אבל עדיין מעט רועד על גבי, על 2 שעות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מניחים לעמוד 30 דקות לפני ההגשה.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

פודינג עובד ממש טוב עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "