קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות5
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פודינג לחם ארוחת בוקר

פודינג לחם ארוחת בוקר
פודינג לחם ארוחת בוקר לוקח בערך 50 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 16 גרם חלבון, 19 גרם שומן, ובסך הכל 368 קלוריות. מתכון זה משמש 8. זה עובד טוב כמו קינוח זול. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם גבינת שמנת, חלב, סירופ מייפל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. עם כפית ציון של 36%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: פודינג לחם ארוחת בוקר, ארוחת בוקר פודינג לחם, ו פודינג לחם ארוחת בוקר.

הוראות

1
מוציאים וזורקים קרום מלחם; חותכים לחם לקוביות. זורקים קלות עם קוביות גבינת שמנת; מניחים בתוך 13 אינץ ' משומן. 9 אינץ'. תבנית אפייה. בקערה גדולה, מכים ביצים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
לחםלחם
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
2
מוסיפים חלב, סירופ ומלח; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
סירופסירופ
חלבחלב
מלחמלח
3
יוצקים מעל תערובת לחם. מכסים ומקררים 8 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
4
מוציאים מהמקרר 30 דקות לפני האפייה.
5
אופים, ללא כיסוי, בחום של 375 למשך 40-45 דקות או עד שסכין שהוכנסה ליד המרכז יוצאת נקייה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
6
הניחו לעמוד 5 דקות לפני החיתוך.

יין מומלץ: מדיירה, Pedro Ximenez

פודינג לחם עובד ממש טוב עם מדיראן ופדרו שימפנסנז. טעמו המתוק והאגוזי של פדרו שיממפנז עם תווי תאנים וקרמל משתלב כל כך טוב עם פודינג לחם. מדיראן היא אפשרות נוספת-תוכלו אפילו למצוא מתכונים באמצעות מדיראן בפודינג הלחם! אחוזת אשברוק ורדלו עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
אשברוק אסטייט ורדלו
אשברוק אסטייט ורדלו
סגנון תוסס, לא מעוצב של ורדלו עם מלקות של ניחוחות פירות על האף מתחתן עם טעמי פירות טרופיים ורמזים של תבלינים על החיך. היין נשאר ממוקד ומסיים פריך ויבש אך בעל אורך עוצמתי ומרענן שהופך את היין הזה לליווי המושלם למנות חריפות וטעימות מלאות. מפורסם בחומציות הטבעית שלו, מגוון זה מזדקן יפה. מרתפים במשך יותר מחמש שנים מתגמלים עם תבלינים ויערה מורכבים ופיתוח דמויות אגוזים וטוסטים.