קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פודינג לחם שוקולד

פודינג לחם שוקולד
פודינג לחם שוקולד לוקח מסביב 1 שעה ו 30 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 12. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 10 גרם חלבון, 27 גרם שומן, ובסך הכל 587 קלוריות. אם יש לכם סוכר חום, אבקת קקאו, ביצים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד גם קינוח זול מאוד. מתכון זה מאוכלרשת יש 1064 אוהדים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 37%. ציון זה הוא רע למדי. פודינג לחם שוקולד עם שני רטבי שוקולד וקליפת שקדים, פודינג לחם שוקולד עם שני רטבי שוקולד וקליפת שקדים, ו פודינג לחם שוקולד עם אגוזי מלך ושוקולד צ'יפס דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 325 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
משמנים קלות תבנית אפייה בגודל 13 על 9 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מניחים את הלחם בתבנית האפייה.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
בקערה גדולה מקציפים יחד את החלב, השמנת והליקר.
מרכיבים שתצטרך
ליקרליקר
קרםקרם
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
בקערה אחרת שלבו את הסוכרים המגוררים והחומים עם אבקת הקקאו וערבבו היטב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קקאואבקת קקאו
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מוסיפים את זה לתערובת החלב ומקציפים לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
7
מוסיפים את תמציות הווניל והשקדים ואת הקינמון לביצים הטרופות.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
ונילוניל
שקדיםשקדים
ביצהביצה
8
מערבבים את תערובת הביצים עם תערובת החלב ומערבבים היטב. מערבבים פנימה שוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
חלבחלב
ביצהביצה
9
יוצקים את התערובת באופן שווה על קוביות הלחם; מניחים לעמוד, תוך ערבוב מדי פעם, לפחות 20 דקות, או עד שהלחם ספג את רוב תערובת החלב.
מרכיבים שתצטרך
קוביות לחםקוביות לחם
לחםלחם
חלבחלב
10
אופים את הפודינג במשך שעה 1, או עד להגדיר; סכין מוכנס לתוך מרכז הפודינג צריך לצאת נקי. מגישים את הפודינג חם, או מקררים אותו ומגישים צונן.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
11
מגישים אותו חם או קר, עם קצפת או רוטב קינוח.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
רוטברוטב

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)תמצית שקדים טהורתמצית שקדים טהור596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקר בטעם קפהליקר בטעם קפה6largesביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לחם צרפתי או איטלקי, חתוך לקוביות (כ -15 כוסות)לחם צרפתי או איטלקי, חתוך לקוביות (כ -15 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס

יין מומלץ: מדיירה, Pedro Ximenez

מדירן ופדרו שימי צ ' אדנז הם אפשרויות מצוינות לפודינג לחם. טעמו המתוק והאגוזי של פדרו שימס זיווג עם תווי תאנים וקרמל כל כך טוב עם פודינג לחם. מדירן היא אפשרות נוספת-תוכלו אפילו למצוא מתכונים באמצעות מדירן בפודינג הלחם! הרדדה דו אספוראו ורדלו עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
הרדה דו אספוראו ורדלו
הרדה דו אספוראו ורדלו
לוורדלו 2014 יש ניחוחות ירוקים, עשבוניים ותווים טרופיים עם רמזים של ליים ואשכולית. בחיך יין זה רענן ואלגנטי, עם פירות עזים ותווי מינרלים המובילים לגימור ארוך ומתמשך.