קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

פודינג קפוצ'ינו

פודינג קפוצ'ינו
ניתן להכין את המתכון לפודינג קפוצ'ינו תוך כ-20 דקות. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 113 קלוריות, 4 גרם חלבון ו-3 גרם שומן. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם תוספת מוקצפת, חלב, תערובת פודינג שוקולד ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 20%. הציון הזה לא כל כך מדהים. עוגת פודינג קפוצ'ינו, פודינג קפוצ'ינו דל שומן ועוגת פודינג קפוצ'ינו מוקה דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
ממיסים קפה במים רותחים; לְהַפְרִישׁ. בקערה גדולה מערבבים את החלב, תערובת הפודינג והקינמון. מקציפים במהירות נמוכה במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ופירורי רקיק שוקולדתוספת מוקצפת ופירורי רקיק שוקולד
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מניחים לעמוד 2 דקות או עד להתייצבות.
3
מערבבים פנימה קפה. מקפלים פנימה תוספת מוקצפת. כף לתוך כלי הגשה.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
4
מקשטים בתוספת קצפת ופירורי רקיק אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
נשיקות קצפת ונשיקות שוקולד מיניאטוריות, לא חובהנשיקות קצפת ונשיקות שוקולד מיניאטוריות, לא חובה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

פודינג בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את אוסף Taittinger Taittinger מאת סבסטיאו סלגאדו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-320 דולר לבקבוק.
אוסף Taittinger Taittinger מאת סבסטיאו סלגאדו
אוסף Taittinger Taittinger מאת סבסטיאו סלגאדו
ניחוחות פרחוניים עזים להפליא, עם עקבות של יערה, צימוקים נדיבים, פירות חמים ודבש ושזיפים ירוקים. טעמים טריים, מפנקים וגמישים עוזרים לאיזון ועושר היין של היין. עשוי מענבי שרדונה ופינו נואר מובחרים הגדלים במיקרו אקלים הטוב ביותר בשמפניה. השרדונה נבצר מהגראנד קרו של קוט דה בלאנס ופינו נואר מגיע מהגראנד קרוס של מונטאן דה ריימס ומקצה Vallée de la Marne. לאחר הבציר, הענבים נסחטים מיד בבתי הדפוס בכרמים. כבישה ראשונה היא רק מיץ המשמש ליין זה. המיזוג הוא לאחר תסיסה ראשונית, הקוויה הסופית משלימה תסיסה משנית בבקבוק במרתפים הקרירים של טייטינגר. אודות סבסטיאו סלגאדו סבסטיאו סלגאדו נולד בשנת 1944 באימורס, ברזיל. גדל במשפחה של שמונה ילדים בחווה של הוריו, הוא הוקסם מעולם הטבע שסביבו, מטיולים ביער, מבט מפסגות הגבעות והאזנה לרכבות שהובילו את המינרלים המקומיים. לאחר שלמד כלכלה בבית הספר, סבסטיאו החליט לשנות קריירה ולהיות צלם, תוך התמקדות באהבתו לטבע. התמונות של סבסטיאו סלגאדו מבטאות טרגדיות אנושיות וסביבתיות, ובכל זאת הוא תמיד מצליח למצוא יופי יוצא דופן, ובכך להציע שביב של תקווה. עבודתו מתמקדת במגוון הביולוגי של הפלנטה, ומדגישה את מה שלא עבר טרנספורמציה על ידי בני אדם. התצלום שנבחר לאוסף טייטינגר הוא הצהרה על מה שהכי אוניברסלי ומקורי: חיים, פשוטים ושלווים.