קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

פופקורן למסיבה

פופקורן למסיבה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל פופקורן מסיבה. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 20 מנות. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 107 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. גשו לסופר וקנו חמאה, ריבועי אפיית שוקולד חצי מתוקים של בייקר, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו פופקורן למסיבה, תערובת פופקורן למסיבה, ו פופקורן למסיבה של לאה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מוגז הן אפשרויות נהדרות לפופקורן. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. Syltbar גברת נוצץ rosé עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
Syltbar גברת נוצץ עלה
Syltbar גברת נוצץ עלה
אלגנטי, מורכב ופירותי, מלווה בניחוח עדין של פירות הדר וליצ ' י. ורוד בהיר, משיי וקורן צבע, Syltbar נוצץ עלה עשוי 100% מרלו אשר נותן זה נוצץ עלה חזק, טעם עגול כי הוא טעים עד הטיפה האחרונה. בסך הכל, זהו יין מענג, מאוזן היטב, נקי, ברור וקרם.אידיאלי כמו אפריטיף, מעולה עם חזיר, פירות ים מטוגנים, קרפצ ' יו דגים לבנים ארטישוק מטוגן. גם מושלם לשייט בסירה!ידידותי לטבעונים וצמחוניים, ללא תוספת סוכר, ללא תוספת סולפיטים