קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

פורטבלו בגריל וטאקו קישואים.

פורטבלו בגריל וטאקו קישואים.
המתכון בגריל Portabello ו טאקו קישואים מוכן תוך כ 45 דקות,. וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 410 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מתכון זה מ fronterafiesta.com יש 11 אוהדים. אם יש לך סלסה tomatillo פרונטרה, מלח, קישואים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכונים דומים: טאקו קישואים בגריל, טאקו קישואים בגריל עם רוטב תירס מקסיקני ברחוב, ו פורטבלו והמבורגרים שווייצריים.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Adelsheim Pinot Noir (חצי בקבוק) עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
עם מגוון רחב של מקורות ושיבוטים, היין הזה מציג ניחוחות אדומים pf דובדבן מסוכר, רימון ופטל על האף ואת החיך. בנוסף, אחד מוצא מגע קל של תבלינים חומים כמו אגוז מוסקט, קינמון, כל התבלינים. נאמן לסגנון הבית שלנו, הוא מעוצב באלגנטיות עם משולב בצורה חלקה, משיי, polishedtannins. זוג זה עם סלמון, ahi, עגל, בשר חזיר, עוף( חושב ברווז), בשר בקר צמחוני מנות.