קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות50
מגזין

פילה דגים ברוטב שחור

פילה דגים ברוטב שחור
פילה דגים ברוטב שחור עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת מתכוני המנות העיקריות שלך. צופה בדמות שלך? מתכון זה ללא חלב ופסקטרי מכיל 304 קלוריות, 30 גרם חלבון ו-15 גרם שומן למנה. מתכון זה מכסה 22% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-6 מנות. אם יש לכם פטרוזיליה, אגוז מוסקט טחון, קמח וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון מוצק של 79%. מתכונים דומים: פילה דג עם רוטב לימון, פילה דג עם רוטב טרטר ופילה דג עם רוטב תרד שמנת.

יין מומלץ: פינו נואר, יין מבעבע, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

פינו נואר, יין מבעבע ופינו גריג'יו הם הבחירות המובילות שלי עבור פילה דגים. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות המתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג'יו או Grüner Veltliner, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים בעלי טעם חזק כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום קל, כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות את Casteller Cava Rosado. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
קסטלר קאווה רוסדו
קסטלר קאווה רוסדו
Casteller Cava Rosé הוא יין מבעבע טעים העשוי בשיטה המסורתית, עם תסיסה שנייה בבקבוק. התיישן במשך 12 חודשים על המשקעים לפני השחרור, הוא מספק טעמים מובחרים באופן עקבי. הקאווה התוססת והחריפה הזו תשתלב היטב עם כמעט כל טאפאס, בנוסף לפירות טריים, טארט פירות יער וגבינות רכות וקרמימיות. יש לו די והותר סגנון וחומר כדי להיות אפריטיף מצוין לבדו.