קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות8
ציון בריאות21
מגזין

פילה חזיר בבורבון

פילה חזיר בבורבון
בשר חזיר פילה בבורבון עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 238 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 411 אוהדים. אם יש לכם בורבון, רוטב סויה, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 88%. נסו בורבון במרינדה בשר חזיר פילה, Hoisin ו בורבון זיגוג בשר חזיר Tenderloin, ו בורבון-חום סוכר בשר חזיר פילה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד רוטב סויה, בורבון, סוכר חום ושום.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
רוטב סויהרוטב סויה
בורבוןבורבון
שוםשום
2
יוצקים מעל חזיר, כיסוי, ומקררים לפחות 2 שעות, מפנה מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
3
מחממים תנור ל 325 מעלות F (165 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
הסר חזיר מן המרינדה, ומניח על המדף של מחבת צלייה רדודה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
5
אופים במשך 45 דקות או עד מדחום בשר רושם 145 מעלות F (63 מעלות C).
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin ניתן לזווג עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Flechas De Los Andes Gran Malbec (OU Kosher). יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
Flechas De Los Andes Gran Malbec (Ou Kosher)
Flechas De Los Andes Gran Malbec (Ou Kosher)
צבע אודם אינטנסיבי. בהיר, עם ניחוחות מורכבים של פטל שחור, מינרלים וסיגליות. צפוף ומרוכז, יין זה יש חומציות מוצקה וטאנינים המסמנים את הטעמים של פירות יער, סיגליות ושוקולד מריר. הם גם לשמור על המתיקות של היין. הסיום הוא עם טאנינים מתוקים סגול נעים. זהו יין מאוזן היטב, עשיר באישיות.