קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות24
מגזין

פילה חזיר ג'ינג'ר-תפוז

פילה חזיר ג'ינג'ר-תפוז
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מנות עיקריות, אז נסו את בשר חזיר ג'ינג'ר-תפוז. צופה הדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 283 קלוריות, 38 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 27% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 2. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -7 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לכם סוכר חום, מיץ תפוזים, פילה חזיר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בג'ינג'ר הטחון אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר מגובש כמו קינוח. נסו פילה חזיר ג'ינג'ר-תפוז, פילה חזיר ג'ינג'ר בגריל, ו פילה חזיר בגריל ג'ינג'ר (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה שלבו את חמשת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים 1/2 כוס מרינדה לשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת; מוסיפים חזיר. חותם תיק ולהפוך מעיל; במקרר עבור 8 שעות. מכסים ומכניסים למקרר למרינדה שנותרה לצלייה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
מסננים וזורקים את המרינדה. בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה מרטיבים מגבת נייר בשמן בישול ומצפים קלות את מתלה הגריל. צולים חזיר, לא מכוסה, על אש בינונית למשך 15 דקות מכל צד או עד שמדחום בשר קורא 160 ליטר, ומתכסה לעיתים קרובות במרינדה שמורה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
מרינדהמרינדה
בשרבשר
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מגבות ניירמגבות נייר
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנגיובזה הם אפשרויות נהדרות עבור בשר חזיר. הגוף הקל של פינו נואר נהדר לחתכים רזים, סנגיובזה בעלת גוף בינוני משלימה רטבים בשרניים, תבשילים ומנות מרובות מרכיבים אחרות, וזוגות טאני מלבק מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד שתוכלו לנסות הוא פלצ ' אס דה לוס אנדס גראן מלבק (כשר). יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
פלצ ' אס דה לוס אנדס גראן מלבק (כשר)
פלצ ' אס דה לוס אנדס גראן מלבק (כשר)
צבע אודם עז. בהיר, עם ניחוחות מורכבים של אוכמניות, מינרלים וסיגליות. צפוף ומרוכז, יין זה יש חומציות מוצקה טאנינים סימון טעמים של פירות יער, סיגליות שוקולד מריר. הם גם שומרים על מתיקות היין. הסיום הוא עם טאנינים מתוקים וסגול נעים. זהו יין מאוזן היטב, עשיר באישיות.