קושיקשה
מוכן ב1 ש, 1 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

פילה חזיר עם צ'אטני אוכמניות

פילה חזיר עם צ'אטני אוכמניות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בשר חזיר Tenderloin עם צ'אטני אוכמניות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 276 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם אוכמניות, מלח גס ופלפל טחון, זנגביל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד אוכמניות אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון עם אוכמניות כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 1 דקות. נסו פילה חזיר עם רום צ'אטני, בשר חזיר צלוי עם פיג צ'אטני, ו בשר חזיר פילה עם שזיף צ'אטני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם הבחירה הראשונה שלי לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אתה יכול לנסות ספטימה Malbec. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Septima Malbec
Septima Malbec
אדום סגול בהיר ועוצמתי. אלגנטי ומורכב עם הערות שלרבלברי וריבת שזיפים. העץ הוא עדין מאוד משתלב בצורה חלקה עם טעם פירותי. היין טרי בשל חומצותו הטבעית, ופירותי עם טאנינים מתוקים ומעוגלים.מאוזן ואינטנסיבי עם אופי varietal ברור.