קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

פילה יען ממולא סרטן / בשר בקר עם רוטב פלפל

פילה יען ממולא סרטן / בשר בקר עם רוטב פלפל
פילה יען/בשר ממולא סרטן עם רוטב פלפל דורש סביב 1 שעה ו -45 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 60 גרם חלבון 92 גרם של שומן, וסך הכל 1151 קלוריות. אם יש לכם טרגון, פטריות, תיבול cajun, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב קטוגני דיאט. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות יקרה. מתכונים דומים: פילה יען ממולא סרטן / בשר בקר עם רוטב פלפל, פילה של בשר עם רוטב פלפל מעורב, ו פילה מיניון ממולא סרטן עם רוטב פלפל ויסקי.

מרכיבים

11 קילו קישואים,גרגרי מניות בקרגרגרי מניות בקר3(חוֹרֶף)חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה11 קילו קישואים,1/2 פחית (3 oz) רסק עגבניות1/2 פחית (3 oz) רסק עגבניות1צלעצלע סלרי, קצוצה דקצלע סלרי, קצוצה דק2(יכול להיות או להרחיק)קורנפלורקורנפלור2506 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים11 קילו קישואים,חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון800אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה יען או פילה של בשר בקר, אם עושים עם זהפילה יען או פילה של בשר בקר, אם עושים עם זה11 קילו קישואים,גרגרי מלאי דגיםגרגרי מלאי דגים2(חוֹרֶף)טרגון טרי, קצוץ דקטרגון טרי, קצוץ דק1שן שום, כתוששן שום, כתוש3שיני שום, כתוששיני שום, כתוש3בצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק4ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטברוטב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון350אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטנים טרי (אני מנחש על משקל אז בבקשה להתאים.)בשר סרטנים טרי (אני מנחש על משקל אז בבקשה להתאים.)200אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות, גבעולים הוסרו, פרוס דקפטריות, גבעולים הוסרו, פרוס דק4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)5פרוסות1/2 כוסות אפונת סוכר, חתוכה לחתיכות בגודל 1 אינץ'1/2 כוסות אפונת סוכר, חתוכה לחתיכות בגודל 1 אינץ'1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה, קצוצה דקפטרוזיליה, קצוצה דק2(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור סדוקפלפל שחור סדוק2(חוֹרֶף)וויסקי סקוטש, תוספתוויסקי סקוטש, תוספת4ריבס, קצוץ טרי או קפואמוכן מליתמוכן מלית4(חוֹרֶף)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב11 קילו קישואים,12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יקב פולי סטיישן. שרדונה ריטה הילס עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.