קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

פילה שפמנון מהיר

פילה שפמנון מהיר
זה עובד היטב כמנה עיקרית. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, . עם כפית מתכונים דומים: פילה שפמנון מוזהב, פילה שפמנון אפוי, ו פילה שפמנון איטלקי.

הוראות

1
בקערה, מערבבים את הקמח, המלח והפלפל. לדלות את פילה שפמנון בתערובת הקמח כדי מעיל קל.
מרכיבים שתצטרך
פילה שפמנוןפילה שפמנון
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים את שמן הזית במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה, ומבשלים את פילה שפמנון 3 דקות בכל צד, עד חום זהוב. להפחית את החום בינוני נמוך, ואת פילה מברשת עם רוטב צדפות. מכסים מחבת, ולהמשיך לבשל 5 דקות, או עד דגים הוא flaked בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
פילה שפמנוןפילה שפמנון
רוטב צדפותרוטב צדפות
שמן זיתשמן זית
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר הן אפשרויות נהדרות עבור פילה שפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. סנט מייקל-אפס כעס פינו גריג ' יו עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.