קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

פיצת כוסברה פסטו עם פורטובלו ובצל אדום

פיצת כוסברה פסטו עם פורטובלו ובצל אדום
פיצה כוסברה פסטו עקף עם Portobellos ובצל אדום יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 227 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם אגוזי מלך, בצל, שמרים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, נסו פיצת כוסברה, שרימפס בגריל וכוסברה פסטו פיצה, ו שרימפס בגריל וכוסברה פסטו פיצה (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין את הקרום, להמיס שמרים וסוכר במים חמים בקערה גדולה, ולתת לעמוד 5 דקות. קמח בכפית קלה לתוך כוסות מדידה יבשות, ורמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מיםמים
שמריםשמרים
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
קערהקערה
2
מוסיפים 1 1/4 כוסות קמח 1/4 כפית מלח לתערובת שמרים; מערבבים עד צורות בצק רך. להפוך את הבצק על משטח מקומח. ללוש עד חלקה ואלסטית( כ 10 דקות); להוסיף מספיק של הקמח שנותר, 1 כף בכל פעם, כדי למנוע בצק דבק לידיים (הבצק ירגיש דביק).
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שמריםשמרים
מלחמלח
3
מניחים בצק בקערה גדולה מצופה בתרסיס בישול, הופכים לחלק העליון של המעיל. לכסות ולתת לעלות במקום חם (85), ללא טיוטות, במשך 30 דקות או עד הוכפל בגודל. (הקש שתי אצבעות לתוך בצק. אם ההזחה נשארת, הבצק עלה מספיק.)
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
אגרוף הבצק למטה; לכסות ולתת לנוח 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
אגרוףאגרוף
5
מגלגלים בצק למעגל 12 אינץ ' על משטח מקומח.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
6
מניחים בצק על מחבת פיצה 12 אינץ ' או תבנית אפייה מפוזרת בקמח תירס. Crimp קצוות של בצק עם אצבעות כדי ליצור שפה. לכסות ולתת לעלות 10 דקות או עד נפוחות.
מרכיבים שתצטרך
קמח תירסקמח תירס
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבת פיצהמחבת פיצה
7
מחממים תנור ל 45
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
כדי להכין פסטו, מניחים כוסברה ו 5 החומרים הבאים (כוסברה דרך 1/2 כפית מלח) במעבד מזון, ולעבד עד חלקה, גירוד הצדדים של קערה מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פסטופסטו
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
9
כדי להכין את הפיצה, לחמם מחבת nonstick גדולה מצופה ספריי בישול על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
מוסיפים את הפטריות; מבשלים 5 דקות או עד שהלחות מתאדה, תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
11
מוסיפים את החומץ ומבשלים עד שהנוזל מתאדה.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
12
מפזרים 1/4 כפית מלח ו 1/4 כפית פלפל. כפית את תערובת הפטריות על קרום פיצה. זרוק פסטו על ידי כפית חופנים על קרום פיצה. למעלה עם בצל, ומפזרים פונטינה.
מרכיבים שתצטרך
קרום פיצה מוכןקרום פיצה מוכן
פטריותפטריות
גבינת פונטינהגבינת פונטינה
פלפלפלפל
בצלבצל
פסטופסטו
מלחמלח
13
אופים ב 450 במשך 15 דקות או עד הקרום הוא השחמה קלות.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
14
בואו לעמוד במשך 5 דקות.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(יכול להיות או להרחיק)חבילה שמרים יבשים (אודותחבילה שמרים יבשים (אודות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, מחולקקמח לכל מטרה, מחולק85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 כוס גרוס גבינת פונטינה3/4 כוס גרוס גבינת פונטינה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(יכול להיות או להרחיק)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת פרמזן מגוררת-רג'יאנוגבינת פרמזן מגוררת-רג'יאנו283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות קצוץ גס פטריות פורטובלו (אודות1/2 כוסות קצוץ גס פטריות פורטובלו (אודות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום פרוס דקבצל אדום פרוס דק11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אגוזי מלך קצוצים גסאגוזי מלך קצוצים גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמים (100° עד 110°)מים חמים (100° עד 110°)2(יכול להיות או להרחיק)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2(יכול להיות או להרחיק)קמח תירס צהובקמח תירס צהוב