קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

פיקוילוס ממולא סרטן

פיקוילוס ממולא סרטן
פיקוילוס ממולא סרטן יכול להיות רק המנה הצדדית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 250 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 21 גרם של שומן כל אחד. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, מלח, חזרת ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. מתכונים דומים: פורל מנוקד עם פיקוילוס ממולא סרטן, אדאמה, ויניגרט כמהין, תרגע, בסגנון ספרדי: צהוב עגבניות Gazpacho, פירורי לחם שקדים קלויים, סלט טונה ממולא פיקילו או עגבניות שזיף, ו עוף עם פיקילוס.

הוראות

1
מערבבים מיונז והבא 7 מרכיבים בקערה בינונית; בעדינות לערבב בשר סרטנים. ממלאים פלפלים בתערובת בשר סרטנים, ומניחים על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
בשר סרטניםבשר סרטנים
פלפליםפלפלים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
2
אופים ב 375 במשך 5 עד 7 דקות או עד מחומם היטב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה נהר רוסי La Crema. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.