קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

פיקנטי קפונטה פניני ... פוסט אורח ממייקל נאטקין של Herbivoracious

פיקנטי קפונטה פניני ... פוסט אורח ממייקל נאטקין של Herbivoracious
מנה אחת מכילה 252 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. אם 58 סנט למנה נופל בתקציב שלך, Panini Caponata פיקנטי ... פוסט אורח ממייקל Natkin של Herbivoracious עשוי להיות מדהים טבעוני מתכון לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם פלפל, צלפים, סוכרוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 58 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: בייקון, אגס וגודה מעושן-פוסט אורח מהמזלג הטעים, מנות טופו ארומטיות של מיכאל נטקין, ו מיכאל נקין לסביץ ' (כריך חצילים עיראקי-יהודי).

הוראות

1
מניחים מחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מסננים את השמן מהפלפלים לתוך המחבת, שומרים את הפלפלים. אם זה לא הניב כמה כפות שמן, להוסיף קצת יותר שמן זית לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
פלפליםפלפלים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את החציל, בצל, שום וקורט של מלח כשר. לזרוק את הירקות עם שמן ולהוריד את החום בינוני. מבשלים, ערבוב מדי פעם, עד החצילים הוא מכרז ביסודיות, השחמה, וכבר לא מחזיק את צורות הקובייה, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח כשרמלח כשר
ירקירק
חצילחציל
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
4
מוסיפים את הפלפלים השמורים, צלפים, זיתים, חומץ, סוכר, רסק עגבניות, אבקת קקאו, קינמון, כמה טחנות של פלפל שחור ורוזמרין. מערבבים היטב ומבשלים על 5 דקות יותר. לטעום ולהתאים תיבול. זה אולי צריך יותר מלח, חומץ, או תבלינים כדי ליצור טעם מאוזן.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת קקאואבקת קקאו
רסק עגבניותרסק עגבניות
תיבולתיבול
קינמוןקינמון
רוזמריןרוזמרין
פלפליםפלפלים
חומץחומץ
צלפיםצלפים
זיתיםזיתים
תבליניםתבלינים
סוכרסוכר
מלחמלח
5
הסר מהחום ומערבבים את הפטרוזיליה. בשלב זה ניתן לשמור את הקפונטה במקרר למשך עד כמה ימים, או להפוך את הפניני ימינה away.To הפוך את פניני, preheat עיתונות פניני שלך או יחידת בישול חלופית.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
ציוד שתשתמש בו
עיתונות פניניעיתונות פניני
6
לפרוס ארבע פרוסות לחם, ומעל כל אחד עם 1/2 כוס הקפונטה ו 1/2 כוס הגבינה. מכסה עם פרוסת הלחם הנותרת. מבשלים עד הלחם הוא חום זהוב והגבינה נמסה, כ 4-5 דקות. שימוש בשפע של לחץ כדי לייצר כריך דחוס יפה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
לחםלחם
7
מגישים חם.