קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות12
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פנקייק דלעת דולר כסף

פנקייק דלעת דולר כסף
פנקייק דלעת דולר כסף יכול להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 13 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 495 קלוריות. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. אם יש לכם סירופ מייפל, חלב, סוכר וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: פנקייק קראנץ דלעת דולר כסף, חביתיות שיבולת שועל מכסף, ו פנקייק בדולר כסף.

הוראות

1
(הערה: מתכון יכול בקלות להיות חצוי.בקערה גדולה, לשלב קמח עוגה, מלח, אבקת אפייה, וסוכר. מערבבים יחד ומניחים בצד. בקערה נפרדת, להקציף יחד מחית דלעת, ביצים, וניל, תבלין פשטידת דלעת, וחלב. לאט לטפטף מרכיבים רטובים לתוך מרכיבים יבשים, ערבוב בעדינות עם כפית כמו שאתה הולך. לאחר שילוב, אם התערובת צריכה יותר לחות, להתיז קצת יותר חלב. החובט צריך להיות שלילי.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים מחבת גדולה או מחבת על אש בינונית-נמוכה עד נמוכה. למרוח קצת חמאה על פני השטח ולשחרר כמויות בגודל כף הבלילה על המחבת (יותר אם אתה רוצה פנקייק גדול יותר.) Wait a minute or so, then flip to the other side. פנקייק צריך להיות חום זהוב בהיר להגדיר באמצע. קצפת עם סירופ מייפל (אופציונלי) עד אור ורך. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
3
מגישים פנקייק דולר כסף דפוס מעגלי על צלחת גדולה, מסתיים עם אחד במרכז. למעלה עם חמאה, מפזרים אגוזים קצוצים, טפטוף עם סירופ חם. מעל כל העניין עם שמנת מייפל מוקצפת ומגישים מיד! (הערה: אתה יכול לטפטף עם קצת רוטב קרמל, מדי!)
מרכיבים שתצטרך