קושיקל
מוכן ב12 דק.
מנות2
ציון בריאות8
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כריך חמאת בוטנים וריבה מטוגן במחבת

כריך חמאת בוטנים וריבה מטוגן במחבת
כריך חמאת בוטנים וריבה מטוגן במחבת הוא חלב חינם מנה עיקרית. והוא יספק כ 2 מנות. מנה זו מכילה כ 14 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 438 קלוריות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 239 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם חמאת בוטנים, לחם כריך, ג'לי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הג'לי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות Thumbprint ג'לי תירס כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 12 דקות. נסו עוגיות כריך חמאת בוטנים וריבה, עוגיות כריך חמאת בוטנים וריבה, ו עוגת כריך חמאת בוטנים וריבה (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים 1 כפית של המרגרינה במחבת על חום בינוני.בעוד זה מתחמם, למרוח צד אחד של כל פרוסת לחם עם כמה מרגרינה ללא חלב-רק בקלילות, אין צורך להשתמש יותר מדי.בצד השני של שתי פרוסות, מורחים על כמה חמאת בוטנים, ובצד השני של שתי הפרוסות הנותרות, מורחים על כמה ג ' לי שאתה רוצה. להתאים אותם כדי להכין שני כריכי חמאת בוטנים עם מרגרינה מבחוץ.ברגע חם, מקום כריך אחד במחבת, ומבשלים עד שהוא משחימים קלות, על 3 דקות. הפוך וחום קלות בצד השני.
מרכיבים שתצטרך
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מגישים לאדם הרעב לידך, ולחזור על התהליך עם הכריך השני בשבילך.
3
מגישים את הכריכים עם כמה טוב חלב שקדים לשטוף אותו.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה2 כפות סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה