קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות12
ציון בריאות38
מגזין

פסטה עוף צמחוני אפוי

פסטה עוף צמחוני אפוי
פסטה אפויה של עוף צמחוני עם גבינה עשויה להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 1371 קלוריות, 68 גרם חלבון ו 83 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %49 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 16 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. . אם יש לכם פסטה פוזילי, יין, אגוז מוסקט טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אגוז מוסקט הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מוסקט אוכמניות כקינוח. מתכונים דומים: Cheesy Chicken Veggie Pasta Skillet, סטייק שום צ'ילי עם סלט פסטה קיסר וג' יזי (צלייה בקיץ), ו Cheesy Chicken & Veggie Mac.

הוראות

1
מביאים סיר גדול של מים מומלחים קלות לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים פסטה ומבשלים במשך 8 עד 10 דקות או עד אל דנטה; ניקוז ושמורה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
3
במחבת גדולה מעל חום בינוני, שמן חום ועוף לטחון במשך 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים פלפלים ירוקים, אדומים וצהובים וממשיכים לבשל עוד 5 דקות. מערבבים ברוטב סויה, יין, ומיץ לימון. כיסוי מחבת, להפחית את החום נמוך, ומבשלים במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צהובפלפל צהוב
מיץ לימוןמיץ לימון
רוטב סויהרוטב סויה
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מחממים תנור ל 370 מעלות F (180 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מקציפים את הביצים בקערה גדולה עם קרם פרש. מתבלים בפפריקה, אורגנו, כוסברה, אגוז מוסקט ומלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קרם פרשקרם פרש
כוסברה.כוסברה.
אורגנואורגנו
פפריקהפפריקה
מוסקטמוסקט
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מערבבים בגבינת צ ' דר, גבינת Emmentaler, וגבינה כחולה.
מרכיבים שתצטרך
גבינה שוויצריתגבינה שוויצרית
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
גבינה כחולהגבינה כחולה
8
העברת תערובת לתבנית אפייה 9x13 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
9
מפזרים גבינת פרמזן על גבי, ויוצקים מספיק חלב כדי להפוך את התערובת לחה.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
חלבחלב
10
אופים בתנור שחומם מראש במשך 40 עד 45 דקות, או עד העליון הוא חום זהוב; לשרת.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

99אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינה כחולה, מתפוררת (אופציונלי)גבינה כחולה, מתפוררת (אופציונלי)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם פרשקרם פרש4קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)312אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת Emmentaler, מגורר דקגבינת Emmentaler, מגורר דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה פוזיליפסטה פוזילי5smallsפלפלים ירוקים, קצוציםפלפלים ירוקים, קצוצים1צביטהכוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1צביטהאגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון3(יכול להיות או להרחיק)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו3(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1צביטהאורגנו מיובשאורגנו מיובש1צביטהחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פרמזן, מגוררתגבינת פרמזן, מגוררת3smallsפלפלים אדומים, קצוציםפלפלים אדומים, קצוצים12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'דר, גרוסהגבינת צ'דר, גרוסה3חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות-קוביותחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות-קוביות3(יכול להיות או להרחיק)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה3smallsפלפלים צהובים קצוציםפלפלים צהובים קצוצים