קושימומחה
מוכן ב25 שעות
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

פסטה עם ברווז קונפי וכרוב סבוי

פסטה עם ברווז קונפי וכרוב סבוי
פסטה עם ברווז קונפי וכרוב סבוי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 737 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך חמאה, יין, פטרוזיליה שטוחה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 שעות מתכונים דומים: כרוב סבוי ומרק שורש סלרי עם קונפי כרישה, ברווז מזוגג דבש עם כרוב סבוי, ו רגלי ברווז צלויות עם כרוב סבוי (Cuisses de Canard au Chou).

הוראות

1
שמן חום במחבת כבדה 12 אינץ ' מעל חום מתון עד חם אבל לא מעשן, ואז לצרוב רגלי ברווז, החל צד העור למטה ומתהפך פעם אחת, עד העור הוא זהוב וכמה שומן הוא שניתנו, 6 עד 8 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
2
העברה ללוח חיתוך, הזמנת מחבת. כאשר רגלי ברווז קרירות מספיק כדי לטפל, להסיר את העור לגרד ולשמור כל שומן גלוי, ולאחר מכן לחתוך את העור לחתיכות בערך 1/4 אינץ'. להחזיר את העור והשומן למחבת ולבשל על חום מתון, ערבוב מדי פעם ולחיצה על חתיכות גדולות יותר, עד השומן הוא שניתנו cracklings הם זהב פריך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
להעביר cracklings עם כפית מחוררת מגבות נייר לניקוז.
4
בעוד cracklings לבשל, למשוך בשר ברווז מן הרגליים לתוך בערך 1/4 אינץ ' עבה רצועות, השלכת עצמות וכל סחוס.
מרכיבים שתצטרך
5
שמור 2 כפות שומן במחבת, השלכת שארית, ואז לבשל בצל עם 1/2 כפית מלח על חום מתון, ערבוב מדי פעם, עד חום זהוב, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים כרוב ו 1/2 כפית מלח ומבשלים, ערבוב מפנה מדי פעם עם מלקחיים, עד כרוב הוא נבול מעט, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים יין ומבשלים, ערבוב, עד התאדה, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים מרק עוף ומבשלים, מכוסה, ערבוב מדי פעם, עד כרוב הוא מאוד רך, 25 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
בעוד כרוב מבשלים, לבשל פסטה בסיר 6-8 ליטר של מים מלוחים רותחים עד אל דנטה. להזמין 1 כוס פסטה-בישול מים, ולאחר מכן לנקז פסטה במסננת.
מרכיבים שתצטרך
10
העברת תערובת כרוב לסיר פסטה יחד עם חמאה וברווז מגורר ומבשלים מעל חום מתון, ערבוב, עד חמאה נמסה וברווז מחומם דרך. מערבבים פסטה, פטרוזיליה, ופלפל עד בשילוב. (אם הפסטה נראית יבשה, מוסיפים מעט מי בישול.) מתבלים במלח ומגישים פיצוח בצד (לתזורת פסטה).
מרכיבים שתצטרך