קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

פסטה פרימוורה עם פסטו ארוגולה

פסטה פרימוורה עם פסטו ארוגולה
פסטה פרימוורה עם פסטו ארוגולה דורש בערך 45 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 6 מנות עם 257 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לכם ארוגולה, בצל, קישואים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 58%. הציון הזה מוצק. נסו פסטה פרימוורה עם פסטו ארוגולה, פסטו פרימוורה פסטה, ו פסטו פסטה פרימוורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 42
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה זורקים קישואים ובצל עם 1 כף שמן זית ו 1/4 כפית כל מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
קישואיםקישואים
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מורחים על 2 ניירות אפייה. צולים עד שהם רכים (כ -15 דקות), תוך ערבוב פעם אחת. במעבד מזון או בבלנדר מעבדים ארוגולה, שום, אגוזי מלך, 1 כף מיץ לימון, גרידת לימון, פרמזן ו 1/4 כפית כל מלח ופלפל, ויוצקים פנימה 3 כפות שמן זית בזרם איטי. בקערה גדולה זורקים פסטו ארוגולה עם פנה, ירקות קלויים, עגבניות ענבים ו -2 כפות מיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבניות ענביםעגבניות ענבים
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
ירקירק
שמן זיתשמן זית
פרמזןפרמזן
ארוגולהארוגולה
אגוזי מלךאגוזי מלך
שוםשום
מורחיםמורחים
פנה!פנה!
פסטופסטו
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
תבנית אפייהתבנית אפייה
בלנדרבלנדר
קערהקערה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית עובדת ממש טוב עם קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. מונטה ברנרדי סאטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 44 דולר לבקבוק.
מונטה ברנרדי סעאטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
מונטה ברנרדי סעאטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
רובי אדום במראה. הניחוחות אופייניים לזנים: אלגנטי, פירותי, פטל שחור, דובדבן, סגול, ותווים מינרלייםיבש, חם, רך למדי על החיך. טעים, טרי ומעט טאני בגימור אינטנסיבי וארוך.