קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות1
ציון בריאות38
מגזין

פסטרמה בגריל, שוויצרי, וריבה בצל מתוק על שיפון

פסטרמה בגריל, שוויצרי, וריבה בצל מתוק על שיפון
פסטרמה בגריל, שוויצרי, ומרמלדה בצל מתוק על שיפון עשוי להיות רק התבלין שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %54 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 1944 קלוריות, 69 גרם חלבון ו 87g של שומן כל אחד. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. גשו לסופר וקנו כריכים, אבל יין, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. מתכונים דומים: טוסט מתוק ונקניק חם עם בצל צלוי מרמלדה ופלפלים אדומים, פסטרמה וגבינה בקרמל בצל בגריל, ו עגבניות-מרמלדה בצל מתוקה.

הוראות

1
הפוך ריבה: להמס חמאה עם שמן במחבת כבדה גדולה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים בצל, שום, סוכר, מלח ופלפל, ערבוב היטב לשלב. להפחית את החום בינוני ומבשל, ערבוב מדי פעם, עד בצל שהתרככו והשחימו, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים חומץ ויין. מבשלים, נחשפים, מערבבים מדי פעם, עד שרוב הנוזל נספג והבצל רך ודביק, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
תן לריבה להתקרר מעט.
מרכיבים שתצטרך
5
הפוך כריכים: באופן שווה להפיץ צד אחד של כל פרוסת לחם עם 1/2 כף. חמאה.
מרכיבים שתצטרך
6
מורחים צד unbuttered של 2 פרוסות עם 1 1/2 כף. מרמלדה כל אחד, ואז למעלה עם פסטרמה וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
7
מורחים חרדל על הצד הלא מרופט של הנותרים 2 פרוסות לחם ומניחים כל אחד, בצד חמאה למעלה, על פרוסות פסטרמה וגבינה מצופה.
מרכיבים שתצטרך
8
מחממים מחבת גדולה ולא דביקה על אש בינונית.
9
מוסיפים כריכים ומבשלים, פונים פעם אחת, עד חום זהוב משני הצדדים וגבינה נמס, על 5 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
10
הפוך קדימה: ריבה שומרת עד 2 שבועות, מכוסה ומקורר.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1גדולשן שום, טחוןשן שום, טחון1WES E אומנויות השפה האנגליתכריכיםכריכים1WES E אומנויות השפה האנגליתמרמלדת בצלמרמלדת בצל4פרוסותפרוסות דקות פסטרמה, uncured אם זמיןפרוסות דקות פסטרמה, uncured אם זמין21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין אדוםחומץ יין אדום4פרוסותלחם שיפון חמוץ במיוחד או לחם שיפון בנוסח קאראווילחם שיפון חמוץ במיוחד או לחם שיפון בנוסח קאראווי1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינה שוויצרית קרועה בגסות גסגבינה שוויצרית קרועה בגסות גס2(חוֹרֶף)חמאה מרוככת ללא מלחחמאה מרוככת ללא מלח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2(חוֹרֶף)חרדל מלאחרדל מלא1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבש אך פירותי, כגון זינפנדל או גרנאשיין אדום יבש אך פירותי, כגון זינפנדל או גרנאש