קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות0
מגזין

פסיפלורה זומבי

פסיפלורה זומבי
פסיפלורה זומבי יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 65 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. אם יש לכם ביטרס angostura, garnishes: דובדבן maraschino, רום זהב, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 6% הצלחת הזו ניתנת לאילתור. נסו עוף עם רוטב פסיפלורה על פירות יבשים ואגוזים אורזו, פסיפלורה סופלה גלסה עם מרק פירות אננס, ו מקלות פירות קפואים עם פסיפלורה & רסס ליים (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 4 מרכיבים שייקר קוקטייל מלא קרח. כיסוי, ולנער במרץ.
מרכיבים שתצטרך
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
2
יוצקים לתוך כוס גבוהה מלאה בקרח. למעלה עם רום כהה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
רום כההרום כהה
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
3
מקשטים, אם תרצה.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Windracer Russian River Pinot Noir עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.