קושימומחה
מוכן ב40 דק.
מנות180
ציון בריאות0
מגזין

פרג זרע-מאפינס ג'ינג'ר

פרג זרע-מאפינס ג'ינג'ר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחת בוקר, אז תנו הזדמנות ל פרג מאפינס ג'ינג'ר זרע. והוא יספק כ 180 מנות. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 0 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 27 קלוריות. אם יש לכם חלב, גרידת תפוז, קמח עוגה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. מתכונים דומים: אוטיס Spunkmeyer עוגיות פרג שקדים-להפוך מאפינס טעים בבית, Chewy שקדים פרג זרעי גרנולה ברים (פרג לימון וריאציה זרע מדי), ו מאפינס פרג.

הוראות

1
הכינו מאפינס: מחממים תנור ל-35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מקציפים חמאה במהירות בינונית עם מערבל לעמוד חשמלי כבד עד שמנת. בהדרגה להוסיף סוכר מגורען, פועם עד אור ורך.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
3
מוסיפים חלמונים, 1 בכל פעם, מכים רק עד מעורבב לאחר כל תוספת.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
4
מערבבים יחד קמח והבא 2 מרכיבים. מערבבים יחד חלב והבא 3 מרכיבים.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
5
מוסיפים תערובת קמח לתערובת חמאה לסירוגין עם תערובת חלב, מתחילים ומסתיימים בתערובת קמח. לנצח במהירות נמוכה רק עד מעורבב לאחר כל תוספת. הכה את החלבונים עד פסגות נוקשות טופס; לקפל לתוך הבלילה. מערבבים זרעי פרג. כף לתוך משומן קלות 12 כוס מחבתות מאפין, מילוי שלושה רבעים מלא.
מרכיבים שתצטרך
פרג זרעיםפרג זרעים
חלבוניםחלבונים
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
6
אופים ב 350 במשך 18 עד 20 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב מחבתות על מדפים תיל 5 דקות; להעביר מתלים תיל.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
הכן זיגוג: מערבבים יחד אבקת סוכר ומיץ תפוזים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
זיגוגזיגוג
8
טפטוף על מאפינס חמים.

מרכיבים

4(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים180ריבס, קצוץ טרי או קפואזיגוגזיגוג1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה2largesחלב מרוכז ממותק (עדיף מותג נשר)חלב מרוכז ממותק (עדיף מותג נשר)2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר טרי מגורדג'ינג'ר טרי מגורד3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2(חוֹרֶף)מיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרידת תפוז רופפת ארוזהגרידת תפוז רופפת ארוזה4(יכול להיות או להרחיק)קוקוס פתית, קלוי, אופציונליקוקוס פתית, קלוי, אופציונלי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים0(יכול להיות או להרחיק)מלח שולחןמלח שולחן2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס