קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

פרושוטו פרובולונה פאניני

פרושוטו פרובולונה פאניני
פרושוטו פרובולון פאניני דורש כ 25 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 4 מנות עם 401 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 26 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם גבינת פרובולון, לחם, פרושוטו ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מתכונים דומים: פרסטו פסטו פניני (עם פרושוטו, פרובולון ופלפלים), מה שעשיתי בחופשת הקיץ שלי (בתוספת סלמי, פרושוטו ופרובולון פאניני), ו רוסטביף ופרובולון פניני.

הוראות

1
על ארבע פרוסות לחם, שכבו פרוסת גבינה, פרוסת פרושוטו ופרוסת גבינה שנייה. למעלה עם הלחם שנותר.
מרכיבים שתצטרך
פרושוטופרושוטו
גבינהגבינה
לחםלחם
2
מברישים את שני צידי הכריכים בשמן; מפזרים מרווה. מבשלים ביצרנית פניני או בגריל מקורה עד שהלחם קלוי והגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
לחםלחם
מרווהמרווה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
עיתונות פניניעיתונות פניני
גרילגריל

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ ' יו וטרביאנו הם בחירה מצוינת לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. ביביאנו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
ביביאנו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
ביביאנו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
יין מאוזן וטעים שטוב במיוחד לבציר. הוא מציע דובדבנים ופירות יער אדומים אטרקטיביים ותווי תה מעושנים חריפים, גריג 'ולפסנג סוצ' ונג על האף והחיך. יש לו התקף משיי, חיך מאוזן היטב וגימור מתמשך.