קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות32
ציון בריאות7
מגזין

פרמיגיאנו ומלאי מועשר בעשבים

פרמיגיאנו ומלאי מועשר בעשבים
פרמיג'אנו ומלאי העשבים נטול גלוטן, וראשוני ומספק כ 32 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 1 גרם חלבון, 14 גרם שומן, ובסך הכל של 147 קלוריות. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. אם יש לכם צרור עשבי תיבול של כמה ענפים כל טימין, סלרי, עלי דפנה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 30 דקות. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 48%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: המלאי המבוצר של פרמיג'אנו והרב של רייצ' ל ריי, פרמיגיאנו והרב חזה עוף מכרזים, ו פרמיגיאנו והרב חזה עוף מכרזים.

הוראות

1
מכניסים לסיר את קליפת הגבינה, צרור העשבים, הבצל, הסלרי, הגזר, קליפת הלימון, עלי הדפנה, ציר העוף והמים ומביאים לבועה, ואז מנמיכים את האש לרתיחה. מבשלים לפחות 1 שעה, ולאחר מכן להסיר את הקליפה, צרור עשב, וירקות עם כף מחוררת או מסננת.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
עלי דפנהעלי דפנה
קליפת לימוןקליפת לימון
ירקירק
גזרגזר
סלריסלרי
גבינהגבינה
בצלבצל
מיםמים
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מסננתמסננת
סירסיר
2
מחממים את התנור ל 500 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
מסדרים את העגבניות על תבנית עם נייר אפייה או ניירות אפייה בשכבה אחת. מפזרים את השום בין העגבניות, מתלבשים בשמן זית כתית מעולה לציפוי ומתבלים במלח ופלפל. צולים את העגבניות עד שהן מתפוצצות והקליפות מתפצלות ומתחילות לצרוב, בערך 30 דקות. מצננים את העגבניות עד שהן מתקררות מספיק כדי לטפל ולקלף.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
מניחים את העגבניות בקערה.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה