קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות27
מגזין

פרפה פירות יוגורט יווני

פרפה פירות יוגורט יווני
פרפה פירות יוגורט יווני יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא יספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 516 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. גשו לסופר וקנו דגני אורז נפוחים, שזיפים, זרעי פשתן טחונים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: מתכון פרפה פירות ויוגורט (ענבים וגרנולה פרפה), פרפה יוגורט יווני, ו פרפה יוגורט יווני.

הוראות

1
במיכל גבוה של 4 כוסות או צנצנת, שכבה של חצי היוגורט, פירות, דגנים, אגוזים, זרעי פשתן וסירופ. חזור עם החצי הנותר של החומרים, המסתיים בסירופ. (אם אתה מעדיף פרפה פריך, לארוז דגנים בנפרד להוסיף ממש לפני האוכל.) להכניס למקרר עד 5 שעות.
מרכיבים שתצטרך
זרעי פשתןזרעי פשתן
ריבת תותים ללא גרעינים, מחולקתריבת תותים ללא גרעינים, מחולקת
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero הן אפשרויות נהדרות עבור יוונית. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. Skouras Saint George Agiorgitiko עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.