קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות18
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פרפייטים פולינזיים

פרפייטים פולינזיים
פרפייטים פולינזיים לוקחים בערך 15 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 285 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. אתה מקבל קינוח שמגיש 4. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש בידכם תפוזי מנדרינה, אגוז מוסקט טחון, פיסות אננס ועוד כמה מרכיבים, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 57%. נסו פרפייטים פולינזיים לשניים, עוף פולינזי, ו עוף פולינזי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
שלב את היוגורט, הסוכר ואגוז המוסקט; כף לארבע מנות. למעלה עם גרנולה ופירות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס (8 אונקיות) יוגורט וניל מופחת שומן1 כוס (8 אונקיות) יוגורט וניל מופחת שומן
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

פרפה עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.