קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

צ'אי חריצים מתובלים

צ'אי חריצים מתובלים
המתכון חי מתובל גריסים יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בערך 50 דקות. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני מגיש 8 . מנה זו מכילה סביב 2 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 124 קלוריות. גשו לסופר וקנו גרידת לימון, גריסים, מלח כשר ופלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו עוגת צ'אי מתובלת ללא גלוטן עם זיגוג צ' אי מתובל, תה צ'אי מתובל, ו תמהיל חי מתובל (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בסיר בינוני מעל חום בינוני, להביא 4 כוסות מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים 1 כף מלח, 1 כפית פלפל ושקיות התה ותלול במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שקית תהשקית תה
פלפלפלפל
מלחמלח
4
הסר וזרוק את שקיות התה.
מרכיבים שתצטרך
שקית תהשקית תה
5
מוסיפים את הקינמון ומערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
6
להביא את תערובת הצ ' אי בחזרה לרתיחה ומפזרים את שיבולת השועל על זה לאט, כדי למנוע clumping. מבשלים, חשופים ומערבבים כל הזמן כדי למנוע דבק, עד גריסים רכים ויש להם מרקם שמנת, 25 עד 35 דקות. (אם גריסים להתייבש מדי, להוסיף עד 2 כוסות מים חמים במהלך הבישול.)
מרכיבים שתצטרך
גריסיםגריסים
מיםמים
צ ' איצ ' אי
7
הסר מהחום ומערבבים את הקרם ואת גרידת הלימון. מתבלים עם יותר מלח ופלפל, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גרידת לימוןגרידת לימון
קרםקרם

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Chateau Ste. מישל ריזלינג עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.