קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות23
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צ'אפ צ' י נודלס

צ'אפ צ' י נודלס
אטריות צ'י צ' אפ עשויות להיות רק התוספת שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 254 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. מתכון חינם חלב זה משרת 4 . 113 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. אם יש לכם שומשום, רוטב סויה, שום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי שהמתכון הזה יהיה כל כך טעים. מהכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 55 דקות. זה הביא לך את כלמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 81%. נסו צ'אפ צ' ה צמחוני (אטריות קוריאניות עם ירקות), אטריות זכוכית קוריאניות-יפני צ'ה / צ' אפ צ'ה, ו צ'אפ צ' ה קוריאני (צמחוני) (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו 1 כף רוטב סויה, שמן שומשום, בצל ירוק, שום, שומשום, 1 כפית סוכר ו 1/4 כפית פלפל. מערבבים בשר בקר פרוס, ומרינדים בטמפרטורת החדר למשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
זרעי שומשוםזרעי שומשום
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
פלפלפלפל
סוכרסוכר
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים ווק או מחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה ואז מזלפים שמן. מבשלים בשר עד חום שווה. מערבבים פנימה גזר, יורה במבוק, כרוב נאפה ותרד.
מרכיבים שתצטרך
יורה במבוקיורה במבוק
כרוב נאפהכרוב נאפה
גזרגזר
תרדתרד
בקרבקר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
3
מוסיפים אטריות צלופן, 2 כפות רוטב סויה, 1 כף סוכר, 1/2 כפית מלח ו 1/4 כפית פלפל. מנמיכים את האש לבינונית, ומבשלים עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
אטריות צלופןאטריות צלופן
רוטב סויהרוטב סויה
פלפלפלפל
סוכרסוכר
מלחמלח

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיורה במבוק פרוס, סחוטיורה במבוק פרוס, סחוט151אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר נתח בשר בקר, פרוס דקבשר בקר נתח בשר בקר, פרוס דק0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר פרוס דקגזר פרוס דק85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות צלופן, ספוג במים חמיםאטריות צלופן, ספוג במים חמים1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון2בצל ירוק, קצוץ דקבצל ירוק, קצוץ דק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרוב נאפה, פרוסכרוב נאפה, פרוס1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר11 קילו קישואים,מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרד טרי קצוץתרד טרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות