קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות39
מגזין

צ'ילי ורדה

צ'ילי ורדה
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? צ'ילי ורדה יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא יספק כ 12 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 31 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 272 קלוריות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-23 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם שעועית צפונית מרהיבה, צלי פיקניק חזיר, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 8 שעות ו-10 דקות. . אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 91% וזה מרהיב. מתכונים דומים: צ'ילי ורדה, צ'ילי ורדה, ו צ'ילי ורדה.

הוראות

1
יוצקים חצי מרוטב ווסטרשייר לתוך המחבת של סיר איטי, וחצי של פלפל שום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
שוםשום
פלפלפלפל
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
מחבתמחבת
2
מניחים את הצלי במחבת, ומפזרים הנותרים רוטב ווסטרשייר ופלפל שום מעל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
שוםשום
פלפלפלפל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הבצלים ואת הצ ' ילי, ויוצקים את מרק העוף. כיסוי, ומבשלים על נמוך במשך 8 עד 10 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בצלבצל
4
כאשר הצלי הוא רך מספיק כדי להתפרק עם מזלג, להוסיף את הסלסה הירוקה, ואת השעועית,אם תרצה. המשך בישול עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
סלסה ורדהסלסה ורדה
שעועיתשעועית
5
מגישים כמו מרק או מעל chimichangas.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Clos Amador Cava Tendre rosé. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 11 דולר לבקבוק.
Clos Amador קאווה Tendre עלה
Clos Amador קאווה Tendre עלה
צבע ורוד עמוק ועמוק עם מראה מבריק. היווצרות מתמדת של מחרוזות של בועות בסדר. ניחוחות נקיים ועזים של פירות אדומים, אופייניים למגוון, עם פתק קל של פרח ורדים. טרי ואלגנטי, עם הערות מסומנות של פירות בר, פטל ודובדבנים המסדרים טעם לוואי מוצק, רחב.קלוס אמאדור רוז (Clos Amador Rose), שנהנתה במיוחד כאפריטיף, מהווה התאמה מושלמת למוס שוקולד מריר, והיא אלוהית עם פירות אדומים טריים ועוגות כמו שרלוט תות שדה.