קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות8
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צ' ילקילים של ג'ולירוג' רס

צ' ילקילים של ג'ולירוג' רס
צ'ילקילים של ג'ולירוג' רס הוא צמחוני ומספק כ 8 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 7 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל של 280 קלוריות. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות זול למדי. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. אם יש לכם מים, שמן צמחי, קמח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 50%. הציון הזה די טוב. נסו צ'ילקילס צ' ה צ'ה צ' ה, צ'ילקילס, ו צ'ילקילס (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמים בצל קצוץ וזיתים פרוסים בקערות קטנות נפרדות ומשלבים כל אחד עם 1/4 כוס חומץ. מניחים בצד למרינדה. בינתיים מחממים את השמן הצמחי במחבת על אש בינונית. מערבבים פנימה את הצ ' וריסו, מפרקים אותו להתפורר בזמן שהוא מתבשל, בערך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
צ ' וריסוצ ' וריסו
חומץחומץ
זיתיםזיתים
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
2
מוציאים את הצ ' וריסו מהמחבת ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
צ ' וריסוצ ' וריסו
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מחממים 1/4 כוס שמן במחבת ומוסיפים את נתחי הטורטייה, מבשלים ומערבבים על אש בינונית-נמוכה עד שרק מתחילים להיות פריכים וזהובים בקצוות, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מסירים את המחבת מהאש ומסננים את הטורטיות; יוצקים 1 כף מהשמן לסיר.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
5
מחממים את הסיר על אש בינונית-נמוכה עד שהוא חם אך לא מעשן.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מוסיפים את הקמח, ומבשלים ומערבבים עד שהתערובת חלקה, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
7
יוצקים פנימה את שני רטבי העגבניות, מים, צ ' וריסו שחום, אבקת קקאו, סוכר, 1 כף חומץ, אורגנו ותיבול טאקו. מבשלים את הרוטב כ -5 דקות כדי למזג את הטעמים. מערבבים פנימה קוביות צ ' ילי וטורטיות. מבשלים כ -10 דקות נוספות, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהטורטיות התרככו והתערובת סמיכה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבול טאקותערובת תיבול טאקו
אבקת קקאואבקת קקאו
טורטיהטורטיה
צ ' וריסוצ ' וריסו
אורגנואורגנו
חומץחומץ
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
עגבנייהעגבנייה
רוטברוטב
סוכרסוכר
מיםמים
8
מסננים את הבצל והזיתים. כף שכבה של תערובת טורטיה באופן שווה לתבנית אפייה של 2 ליטר או כלי הגשה, ופעל עם שכבה של כ -2 כפות בצל כבוש, ואז שכבה של 2 כפות זיתים, ואחריה שכבה של 1/4 כוס גבינת פרמזן. חזור על שכבות פעמיים נוספות.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
טורטיהטורטיה
זיתיםזיתים
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
9
מגישים חם.

מרכיבים

170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)זיתים שחורים פרוסיםזיתים שחורים פרוסים220אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות חם בסגנון מקסיקני (כגון אל פאטו סלסה דה צ'ילה פרסקו)רוטב עגבניות חם בסגנון מקסיקני (כגון אל פאטו סלסה דה צ'ילה פרסקו)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)127-inchs(7 אינץ') טורטיות תירס, לחתוך לחתיכות 1 אינץ(7 אינץ') טורטיות תירס, לחתוך לחתיכות 1 אינץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקcotija מתפורר או גבינת פטהcotija מתפורר או גבינת פטה2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק קצוץ, סחוטצ'ילי ירוק קצוץ, סחוט1בצל, קצוץבצל, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובשאורגנו מיובש2(יכול להיות או להרחיק)אבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב11 קילו קישואים,סוכר לבןסוכר לבן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ לבןחומץ לבן