קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות2
ציון בריאות19
מגזין

צ'יפוטלה צלוי ברביקיו הודו מקלות תיפוף

צ'יפוטלה צלוי ברביקיו הודו מקלות תיפוף
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? צ'יפוטלה צלוי ברביקיו הודו מקלות עוף יכול להיות מתכון סופר לנסות. מנה אחת מכילה עד 37 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 384 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שימורי משמש, מקלות עוף, צ'יפוטלה צ' ילה ברוטב אדובו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. עם כפית ציון 61% המנה הזו מוצקה. נסו צ'יפוטלה צלוי ברביקיו הודו מקלות תיפוף, עוף בגריל ברביקיו ומקלות תיפוף, ו מקלוני טריאקי מתובלים בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
גז חום או גריל פחם. בסיר 1 ליטר, לבשל בצל ומים על חום בינוני 3 עד 5 דקות, ערבוב מדי פעם, עד הבצל הוא רך. מערבבים ברוטב ברביקיו, שימורים, צ ' ילה ומלח. מבשלים 1 עד 2 דקות, ערבוב מדי פעם, עד מחומם דרך. שמור 3 כפות רוטב.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה
משמרמשמר
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
כיסוי ומקלות תיפוף גריל על אש בינונית-נמוכה 25 עד 30 דקות, פונה לעתים קרובות צחצוח עם רוטב במהלך 5 הדקות האחרונות, עד מיץ של טורקיה ברור כאשר החלק העבה ביותר נחתך לעצם (180F).
מרכיבים שתצטרך
מקלות עוףמקלות עוף
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
2 בצל ירוק טחון2 בצל ירוק טחון
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
מגישים מקלות תיפוף עם רוטב שמורות 3 כפות.
מרכיבים שתצטרך
מקלות עוףמקלות עוף
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Carnivor זינפנדל עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Carnivor Zinfandel
Carnivor Zinfandel
קרנבור בעל גוף מלא זינפנדל הוא עסיסי, נועז, גדול וטעים, שמציע רמזים של תבלין עם מגע חלק לחיך מלא. טעמי פירות כהים אינטנסיביים של אוכמניות, שזיף ו boysenberry מתאימים עם הערות של מוקה, שוקולד מרי, פלפל שחור ותבלינים אפייה. טעמים של וניל ושקדים קלויים משתהים עם גימור ארוך וחלק.