קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

צדפות גלם על פגז חצי עם מלפפון Mignonette

צדפות גלם על פגז חצי עם מלפפון Mignonette
מתאים ל-6 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 1 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 73 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך מלפפון חממה, מיץ לימון, רוטב ווסטרשייר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, נסו צדפות על הצדפה עם מלפפון-סאקה Mignonette, צדפות על הצדפה עם רוזה מיגנונט, ו צדפות על הצדפה עם רוטב Mignonette (מתכונים דומים).

הוראות

1
נתחיל בהוצאת צדפות. מצא מטלית עמידה ועבה וקפל אותה מספר פעמים כדי ליצור ריבוע; זה יהיה לייצב את הצדפות כפי שאתה לקלף אותם וגם להגן על היד שלך. באמצעות המגבת כפפת, להחזיק את הצדפה בחוזקה על משטח שטוח. הכנס את קצה סכין הצדפה שלך בין חצאי הפגז, ולעבוד אותו סביב 1 צד לשני כפי שאתה לחטט אותו לפתוח. באמצעות הסכין, לחתוך את השרירים הרחק מלמעלה, פגז שטוח, לכופף את הקליפה בחזרה, ולהשליך אותו. הפעל את הסכין מתחת לצדפה כדי לנתק אותו לחלוטין, אבל להשאיר אותו בקליפה שלה (הקפד לא לחתוך את הבשר עצמו). נסטלו את הצדפות במיטה של קרח מרוסק או מלח סלעים רטוב כדי לשמור אותם יציב.
מרכיבים שתצטרך
קוביות קרח מרוסקותקוביות קרח מרוסקות
מלח סלעיםמלח סלעים
צדפותצדפות
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
2
מגישים באופן מיידי.
1
בקערה קטנה, לשלב את חומץ יין אורז, שאלוט, זנגביל, מלפפון, סוכר ופלפל שחור; ערבוב עם מזלג. כיסוי וצינה לפחות 1 שעה או עד היום לפני שאתה מתכנן לשרת, כדי לאפשר את הטעמים לבוא יחד.
מרכיבים שתצטרך
חומץ אורזחומץ אורז
פלפל שחורפלפל שחור
מלפפוןמלפפון
שאלותשאלות
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מגישים עם צדפות גלם.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
1
מערבבים מרכיבים בבלנדר לשלב. מכסים ומקררים עד מוכן לשימוש.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר