קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

צדפות צרובות עם כרובית, צלפים וצימוקים

צדפות צרובות עם כרובית, צלפים וצימוקים
גשו לסופר וקנו צדפות ענק, כרובית, פטרוזיליה שטוחה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. נסו כרובית עם שקדים, צימוקים וצלפים, כרובית פריכה עם צלפים, צימוקים ופירורי לחם, ו צדפות צרובות עם חמאה חומה, צלפים ושקדים קלויים (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא סיר בינוני של מים מומלחים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הכרובית ומרתיחים על חום גבוה עד רק במכרז, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מסננים, מנערים את המים העודפים.
מרכיבים שתצטרך
4
במחבת גדולה, מחממים את השמן עד מנצנץ. מתבלים את הצדפות במלח ופלפל; מוסיפים למחבת בשכבה אחת ומבשלים על אש גבוהה עד לזהב וקשוח, כ -2 דקות. סובב את הצדפות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את החמאה, הכרובית, השקדים, הצלפים והצימוקים ומבשלים ללא הפרעה עד שהצדפות הן לבנות בכל רחבי והכרובית היא משחימה קלות כתמים, על 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את חומץ בלסמי ומערבבים בעדינות למעיל.
מרכיבים שתצטרך
7
העברה לצלחות, מקשטים עם הפטרוזיליה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

שרדונה, שנין בלאן ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לצדפות. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. אתה יכול לנסות פרנק המשפחה הכרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 62 דולר לבקבוק.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.