קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

צלחת אורז ירוקה פנטסטית

צלחת אורז ירוקה פנטסטית
צלחת אורז ירוק פנטסטי לוקח בערך 1 שעה ו 55 דקות מתחילתו ועד סופו. זה הר ד ' אובר יש 285 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו חלב, ביצים, אורז, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני טוב של 48%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: אורז ותוספת אפונה ירוקה, אורז תרד פנטסטי, ו תוספת שעועית ירוקה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 250 מעלות צלזיוס (120 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בסיר להביא 2 כוסות מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים אורז ומערבבים. מנמיכים את האש, מכסים ומבשלים במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
4
כדי אורז מבושל להוסיף גבינה, בצל, ביצים וחמאה.
מרכיבים שתצטרך
אורז מבושלאורז מבושל
חמאהחמאה
גבינהגבינה
בצלבצל
ביצהביצה
5
מערבבים היטב ומערבבים בעדינות פטרוזיליה וחלב.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
חלבחלב
6
מעבירים לכלי קדירה של 2 ליטר.
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
7
אופים בתנור שחומם מראש למשך 1 1/2 שעות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הרוינארט ברוט רוז ( חצי בקבוק) עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 56 דולר לבקבוק.
רוינארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
רוינארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
* היה שינוי אריזה על היין הזה. את תווית בתמונה לא יכול להיות את תווית קיבל.* היין הוא כתום מבריק-צהוב עלה כותרת צבע עם מאוד בסדר, פזרני ומתמשך מוס. האף מאופיין בגרגרים אדומים קטנים, בעיקר דומדמניות. על החיך היין הוא נמרץ ומאוזן היטב. יין משובח, טרי ופירותי עם טאנינים משולבים היטב ורמז לתבלין בגימור הארוך.רוינארט רוז רוז מיוצר מתערובת של 55% פינו נואר ו -45% שרדונה ממיטב הבצירים האחרונים. כל הפירות הם מבכורה קרוס כרמים. לענבים מכרמי האחוזה בסילרי ובברימונט (בית אבות של משפחת רוינארט) מצטרפים ענבים שנבחרו בקפידה מכרמי בכורה אחרים בכרמי קרוס ב סי סווטה דה בלנס וה מונטאן דה ריימס. הענבים לרוינארט נבחרים סל אחר סל במקור, ורק בכורות הבכורה הטובות ביותר משתמשים בקרוס.