קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

צלעות חזיר ברוטב פטריות

צלעות חזיר ברוטב פטריות
זה מובא לך על ידי Food.com. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. מתכונים דומים: צלעות חזיר ברוטב פטריות, צלעות חזיר ותפוחי אדמה ברוטב פטריות, ו צלעות חזיר עם רוטב פטריות-טרגון.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות כפתור, פרוס 1/2 אינץ ' עבהפטריות כפתור, פרוס 1/2 אינץ ' עבה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף (השתמשתי רק על כוס)מרק עוף (השתמשתי רק על כוס)11 קילו קישואים,חתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)2ציפורןשום, טחוןשום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם כבד (השתמשתי על 1/2 כוס ארץ o ' lakes שומן חינם חצי & חצי)קרם כבד (השתמשתי על 1/2 כוס ארץ o ' lakes שומן חינם חצי & חצי)1לימון, חתוך לפרוסותלימון, חתוך לפרוסות1(יכול להיות או להרחיק)לימון, גרידת (השתמשתי הרבה יותר)לימון, גרידת (השתמשתי הרבה יותר)2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1קטןבצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות0(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי4צלעות חזיר (במקור נקרא צלעות חזיר השתמשתי צלעות מרכז לחתוך ללא עצמות)צלעות חזיר (במקור נקרא צלעות חזיר השתמשתי צלעות מרכז לחתוך ללא עצמות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן (ללא יין, שרי משומש)יין לבן (ללא יין, שרי משומש)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר ניתן לזווג עם שרדונה, פינו נואר, ריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה האחוזה Stonestreet עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
Stonestreet Estate שרדונה
Stonestreet Estate שרדונה
שרדונה האחוזה 2012 מספק עמוד שדרה מינרלי מובהק לצד אלמנט הדר חזק. הקלמנטינה והמרמלדה מגיחות ראשונה מהזכוכית, נפתחות לחיך שעובר דרך ריסוס אפרסק ואוקיינוס-כולן מגיעות לשיאן בגימור עם אחיזה וחומציות מפתיעות.