קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות94
מגזין

צלעות חזיר מזוגגות במכרז

צלעות חזיר מזוגגות במכרז
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן וללא חלב מתכונים לקופסת המתכונים שלך, צלעות חזיר מזוגגות במכרז עשויות להיות מתכון שכדאי לנסות. מתכון זה מכין 4 מנות עם 3106 קלוריות, 492 גרם חלבון, ו 96 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %58 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזאת. לכו לחנות ואספו שימורי משמש, אבקת שום, מיץ לימון ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 51%. ציון זה הוא מוצק. צלעות חזיר מזוגגות במכרז, צלעות חזיר רכות, ו צלעות חזיר רכות פשוטות דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
שלב את אבקת הבצל, אבקת השום והאורגנו; מפזרים מעל צלעות חזיר. בסיר קטן שלבו את שימורי המשמש, מיץ הליים ומיץ הלימון; מבשלים ומערבבים על אש נמוכה במשך 10 דקות או עד שהשימורים נמסים.
מרכיבים שתצטרך
שימורי משמששימורי משמש
אבקת שוםאבקת שום
אבקת בצלאבקת בצל
מיץ לימוןמיץ לימון
מיץ לייםמיץ ליים
צלעות חזירצלעות חזיר
משמרמשמר
אורגנואורגנו
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
בינתיים, במחבת גדולה, מבשלים חזיר בשמן על אש בינונית-נמוכה במשך 8-10 דקות או עד להשחמה קלה מצד אחד. הופכים צלעות; מברישים בנדיבות זיגוג משמש על חזיר מבושל. מבשלים 8-10 דקות יותר או עד שמדחום בשר קורא 160 אח.
מרכיבים שתצטרך
חזיר מבושלחזיר מבושל
משמשמשמש
זיגוגזיגוג
בשרבשר
חזירחזיר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבתמחבת
3
מגישים עם זיגוג שנותר.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

פינו נואר, שרדונה וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. אתה יכול לנסות בודגה נורטון ברוט רוז. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
בודגה נורטון ברוט רוז
בודגה נורטון ברוט רוז
ניחוחות עזים של פירות אדומים, תותים ואוכמניות. צעיר, טרי. נעים עם גימור ארוך.