קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

צלעות חזיר סיניות

צלעות חזיר סיניות
מתכון צלעות חזיר סיני מוכן בעוד כ-8 שעות ו-30 דקות והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל סיני. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 31 גר' של חלבון, 12 גרם של שומן, וסך הכל 276 קלוריות. גשו לסופר וקנו צלעות חזיר, אבקת שום, ג'ינג'ר הקרקע, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב ג'ינג'ר הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-139 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכונים דומים: צלעות חזיר סיניות, צלעות חזיר סיניות, ו צלעות חזיר, בסגנון סיני.

הוראות

1
בקערה, מערבבים את רוטב הסויה, סוכר חום, מיץ לימון, שמן צמחי, זנגביל ואבקת שום. מניחים בצד חלק מהתערובת בקערה נפרדת להשרות במהלך הבישול. פירס את צלעות החזיר משני הצדדים עם מזלג, מניחים בשקית ניילון גדולה resealable, ומכסים עם תערובת המרינדה הנותרים. מקררים 6 עד 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
שמן צמחישמן צמחי
סוכר חוםסוכר חום
מיץ לימוןמיץ לימון
צלעות חזירצלעות חזיר
רוטב סויהרוטב סויה
מרינדהמרינדה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
קערהקערה
2
מחממים את הגריל לחום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
שמן קלות באח הגריל. להשליך מרינדה, צלעות חזיר גריל 6 עד 8 דקות לכל צד, או כדי doneness הרצוי, במרינדה לעתים קרובות עם החלק השמור של המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
מרינדהמרינדה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות שרדונה Trentadue La Storia. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 25 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.