קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

צלעות חזיר פטריות מהירות

צלעות חזיר פטריות מהירות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צלעות חזיר פטריות מהירות. מנה אחת מכילה 623 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 19 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-21 היו אומרים שזה פגע במקום. לך לחנות ותביא שמן, אורז נמס, צלעות חזיר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב האורז הלבן המיידי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז אפוי כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. נסו צלעות חזיר חמוציות מהירות, צלעות חזיר צרובות מחבת מהירות, ו צלעות חזיר צלויות מהירות עם סלסה (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת nonstick גדולה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
להוסיף צלעות; לבשל 4 דקות. בכל צד או עד השחמה משני הצדדים.
3
מוסיפים מרק, חלב, רוטב ואפונה; מערבבים היטב. מבשלים על אש בינונית נמוכה 4 דקות. או עד הבשר נעשה( 63°), ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
חלבחלב
אפונהאפונה
מרקמרק
4
הסר מהחום; תן לעמוד 3 דקות.
5
תערובת בשר כפית על אורז חם; למעלה עם גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
בשרבשר
אורזאורז

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר ניתן לזווג עם שרדונה, פינו נואר, ריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה האחוזה Stonestreet עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
Stonestreet Estate שרדונה
Stonestreet Estate שרדונה
שרדונה האחוזה 2012 מספק עמוד שדרה מינרלי מובהק לצד אלמנט הדר חזק. הקלמנטינה והמרמלדה מגיחות ראשונה מהזכוכית, נפתחות לחיך שעובר דרך ריסוס אפרסק ואוקיינוס-כולן מגיעות לשיאן בגימור עם אחיזה וחומציות מפתיעות.