קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות1
ציון בריאות64
מגזין

צלעות של שרייק ברוטב ויסקי

צלעות של שרייק ברוטב ויסקי
הצלע העיקרית של שרייק עם רוטב ויסקי עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 12111 קלוריות, 482 גרם חלבון ו 988 גר' של שומן. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %74 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור יום ולנטין. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 שעות. . אם יש לכם מים, מרק בשר בקר, פלפל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. , שהוא מוצק. נסו עוגת שוקולד ויסקי Bundt עם רוטב קרמל ויסקי, ויסקי תפוח פריך עם רוטב קרמל ויסקי, ו צלוי צלעות עם רוטב מדיירה ורוטב חזרת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים רוטב סויה, טעם עשן נוזלי, מלח כשר, 1 כוס סוכר לבן, פלפל שחור, ואבקת שום במחבת nonstick גדולה. מביאים לרתיחה, להפחית את החום נמוך, ומערבבים כל הזמן עד התערובת הופכת עבה כמו להדביק, 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחורפלפל שחור
עשן נוזליעשן נוזלי
מלח כשרמלח כשר
סוכר מגורעןסוכר מגורען
רוטב סויהרוטב סויה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר מהחום ולתת לתערובת להתקרר.
3
צלי בקר מעילים לחלוטין עם משחת לשפשף לכסות צלי עם ניילון נצמד.
מרכיבים שתצטרך
צלי בקרצלי בקר
עוטףעוטף
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
4
מניחים צלי עטוף על תבנית אפייה ומקררים 1 עד 2 ימים כדי להחדיר טעם לתוך הבשר.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
הסר צלי מהמקרר, לפתוח, ולתת לעמוד עד הבשר מגיע לטמפרטורת החדר, על 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
6
מחממים תנור ל 500 מעלות F (260 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
לבשל צלי בתנור שחומם מראש במשך 10 דקות בלבד; להפחית חום תנור ל 250 מעלות F (120 מעלות C), משאיר את דלת התנור פתוחה מעט כמו הטמפרטורה יורדת, עד טמפרטורת התנור מגיע כ 300 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
צולים את הבשר עד שהטמפרטורה מגיעה לרמה הרצויה של doneness, 2 עד 3 שעות. מדחום בשר שקורא מיידית מוכנס למרכז הצלי קורא 130 מעלות F (54 מעלות C) לנדיר, 140 מעלות F (60 מעלות C) לנדיר-בינוני, 150 מעלות f (65 מעלות C) עבור בינוני, או 160 מעלות F (70 מעלות C) עבור עשוי היטב. הטמפרטורה תמשיך לעלות כשהבשר ינוח.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
9
בואו שאר צלי במשך 15 דקות כדי להפיץ מחדש מיצים; לגרד את תערובת לשפשף.
מרכיבים שתצטרך
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
10
בעוד הבשר נח, מחממים 2 כפות חמאה עם שמן זית במחבת גדולה מעל חום בינוני. מבשלים ומערבבים בצל ירוק בשמן החם ובחמאה עד להשחמה, 10 עד 15 דקות. מערבבים מרק בשר בקר, ויסקי בורבון, טריפל sec, 1/2 כוס סוכר לבן, וסוכר חום לבצל ירוק, ערבוב לשלב ולהמיס סוכרים. מביאים לרתיחה, מפחיתים את החום לנמוך ומבשלים עד שהטעמים מעורבבים, בערך 5 דקות. ממיסים 6 כפות הנותרים חמאה לרוטב ומבשלים עד חמאה משולבת בצורה חלקה לתוך רוטב.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
סוכר חוםסוכר חום
סוכר מגורעןסוכר מגורען
מרק בשרמרק בשר
טריפל שניותטריפל שניות
שמן זיתשמן זית
בורבוןבורבון
וויסקי.וויסקי.
חמאהחמאה
רוטברוטב
בשרבשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
11
לנער קורנפלור עם מים בצנצנת קטנה lidded ולהקציף תערובת קורנפלור לרוטב. מבשלים עד מעובה, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
12
מגישים רוטב עם בשר.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
בשרבשר

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה6(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה2(חוֹרֶף)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2קבוצותבצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ2(חוֹרֶף)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4אונקיות נוזל(4 אונקיית נוזל) בקבוק טעם עשן היקורי נוזלי(4 אונקיית נוזל) בקבוק טעם עשן היקורי נוזלי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות3קילוגרםבשר בקר עומד צלוי צלויבשר בקר עומד צלוי צלוי2אונקיות נוזלאונקיות נוזל טריפל שניותאונקיות נוזל טריפל שניות2(חוֹרֶף)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקויסקי בורבוןויסקי בורבון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן2(חוֹרֶף)עמילן תירס, או לפי הצורך.עמילן תירס, או לפי הצורך.