קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

קארי ג'ונגל עם חזיר וחציל תאילנדי

קארי ג'ונגל עם חזיר וחציל תאילנדי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל קארי ג'ונגל עם חזיר וחציל תאילנדי. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה כ 21 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 243 קלוריות. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך שמן צמחי, בשר חזיר tenderloin, באי grapao, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה ההודית הזו. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: קארי ג'ונגל עם חזיר וחציל תאילנדי, קארי ג'ונגל תאילנדי, ו קארי אדום תאילנדי בקר וחציל.

הוראות

1
לקצץ חצילים לחתוך 1 אינץ ' טריזים (לעשות את זה רק לפני חימום שמן כדי למנוע שינוי צבע).
מרכיבים שתצטרך
1 שקית תרד טרי1 שקית תרד טרי
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2
שמן חום (ראה לעיל) ב-wok מעל חום מתון עד חם, כ -30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
3
מוסיפים ממרח קארי (לפי הטעם) ומבשלים, ערבוב כל הזמן, עד מאוד ריחני גוון כהה יותר, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארימשחת קארי
4
מוסיפים חזיר ומטגנים על חום גבוה עד שכבר לא ורוד בחוץ, 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
5
מוסיפים חצילים, grachai, שעועית, תירס התינוק, המניה ומבשלים, ערבוב, עד חצילים הוא פריך במכרז, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תירס בייביתירס בייבי
1 שקית תרד טרי1 שקית תרד טרי
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
6
מוסיפים רוטב דגים, עלי ליים, צ ' ילה, ומלח ומביאים לרתיחה, ואז מסירים מהחום. מערבבים במחצית בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
עלי לייםעלי ליים
רוטב דגיםרוטב דגים
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
7
מגישים עם בזיליקום שנותר.
מרכיבים שתצטרך
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
1
חציל אסיאתי ארוך ודק יכול להיות מוחלף עבור חציל תפוח תאילנדי. חציל תפוחים תאילנדי נאכל באופן מסורתי גלם או פריך רך, אבל חצילים אסיאתיים צריך להיות מבושל מראש.
מרכיבים שתצטרך
1 שקית תרד טרי1 שקית תרד טרי
לשימור,לשימור,
2
חותכים חצילים אסיאתיים לקוביות 1 אינץ ' וזורקים עם 1 כף שמן צמחי, ואז אופים בשכבה 1 במחבת אפייה רדודה בתנור שחומם מראש 400°f עד פריך במכרז, על 12 דקות. המשך עם המתכון.
מרכיבים שתצטרך
2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות
1 שקית תרד טרי1 שקית תרד טרי
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצילים תפוחים תאילנדים (ראה הערת טבחים, להלן)חצילים תפוחים תאילנדים (ראה הערת טבחים, להלן)8תירס תינוק משומר, שטוף, סחוט, חצוי לאורכותירס תינוק משומר, שטוף, סחוט, חצוי לאורכו796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרצועות julienne קלופים grachai טרי או קפוא (זנגביל galangal פחות או פראי; מופשר אם קפוא) או בקבוק מרוקן grachai, שטוף, או זנגבילרצועות julienne קלופים grachai טרי או קפוא (זנגביל galangal פחות או פראי; מופשר אם קפוא) או בקבוק מרוקן grachai, שטוף, או זנגביל3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף תאילנדיציר עוף תאילנדי1טרי chee fah צ'ילה או 2 צ' ילי jalapeño אדום, חצייה פרוסה דק וזרעים זרוקיםטרי chee fah צ'ילה או 2 צ' ילי jalapeño אדום, חצייה פרוסה דק וזרעים זרוקים8ריבס, קצוץ טרי או קפואליווי: שום כבוש תאילנדי (gratiam dong)ליווי: שום כבוש תאילנדי (gratiam dong)85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית סינית ארוכה או שעועית ירוקה, לחתוך לחתיכות 1 אינץשעועית סינית ארוכה או שעועית ירוקה, לחתוך לחתיכות 1 אינץ20אינצ ' יםעלי ליים טריים או קפואים (הנקראים לעיתים באי מקרוט)עלי ליים טריים או קפואים (הנקראים לעיתים באי מקרוט)3(חוֹרֶף)nam pla (רוטב דגים אסייתי; רצוי תאילנדי)nam pla (רוטב דגים אסייתי; רצוי תאילנדי)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר tenderloin, חצוי לאורכו, ולאחר מכן פרוס לרוחב 1/4 אינץ ' עבהבשר חזיר tenderloin, חצוי לאורכו, ולאחר מכן פרוס לרוחב 1/4 אינץ ' עבה0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשחת קארי אדומה תאילנדיתמשחת קארי אדומה תאילנדית2(חוֹרֶף)כדי 1/4 כוס שמן צמחיכדי 1/4 כוס שמן צמחי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקlacked רופף bai grapao (עלי בזיליקום קדושים)lacked רופף bai grapao (עלי בזיליקום קדושים)

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Gruner Veltliner האורגני Pratsch (1 ליטר) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Pratsch אורגני Gruner Veltliner (1 ליטר)
Pratsch אורגני Gruner Veltliner (1 ליטר)
100% מוסמך גרונר אורגני Veltliner. יין זה הוא צמחים, טרי, ומתובל עם הערות של פלפל לבן, תפוח, והדר על החיך.