קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

קארי מזרח אפריקאי

קארי מזרח אפריקאי
המתכון קארי מזרח אפריקה יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-40 דקות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 739 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 59 גרם של שומן למנה. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם מלח, אבקת קארי, אבקת שוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. נסו שפריץ מזרח-אפריקאי, עוף צלוי ממזרח אפריקה, ו עוף צלוי ממזרח אפריקה (מתכונים דומים).

מרכיבים

2בננות (אופציונלי)בננות (אופציונלי)57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה או 2 אונקיות שמןחמאה או 2 אונקיות שמן11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם קוקוסקרם קוקוס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפתיתי קוקוס (אופציונלי)פתיתי קוקוס (אופציונלי)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר (שרימפס או עוף)חזיר (שרימפס או עוף)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה, חתוכים לקוביותתפוחי אדמה, חתוכים לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,כורכוםכורכום2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

פינוטג', שנין בלאן וריזלינג הן בחירות נהדרות לאפריקאי. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. היקב של פינוטג ' ברי תקווה טובה מלא עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
היקב של פינוטג ' ברי תקווה מלאה
היקב של פינוטג ' ברי תקווה מלאה
יין זה מציג חיך מרענן אך עסיסי עם פירות יער שחורים, שזיפים, פירות שחורים פראיים וסוכרוסיטה טבעית ונפלאה. יש לו מרקם גמיש עם טאנינים משולבים, גמישים וכמה תבלין אטרקטיבי על הסיום. יהירה להפליא!