קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

קבב דג חרב עם לימון ועלי דפנה

קבב דג חרב עם לימון ועלי דפנה
קבב דג חרב עם לימון ועלי דפנה עשוי להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 345 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 4 . גשו לסופר וקנו עלי דפנה, מלח ופלפל, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. נסו דג חרב וקבב צמחוני., קבב דג חרב בגריל, ו Herbed Swordfish ו-Shiitake קבב (מתכונים דומים).

הוראות

1
תדליק גריל. משרים את עלי המפרץ במים חמים במשך 10 דקות, ולאחר מכן לנקז. לסירוגין להשחיל את swordfish, עלי דפנה ופלחי לימון על שיפודים.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
דג חרבדג חרב
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
סוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקותסוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקות
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
רסס עם שמן זית מתבלים במלח ופלפל. הגריל את הקבב על חום גבוה, מפנה מדי פעם, עד הדג מבושל דרך ואת הלימונים חרוכים כתמים, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
קליפות מלימוןקליפות מלימון
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
מגישים מייד.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. מארק ווסט פינו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.