קושיקשה
מוכן ב52 דק.
מנות8
ציון בריאות11
מגזין

קובלר אוכמניות

קובלר אוכמניות
סנדלר אוכמניות יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר הקינוח שלך. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 303 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. אם יש לך תערובת ביסקוויט חמאה, מיץ לימון, סודה קרם, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של מזון דרומי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 52 דקות. נסו קובלר אוכמניות, קובלר אוכמניות, ו קובלר אוכמניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F. ספריי 8 (4 אינץ') ramekins עם תרסיס בישול בטעם חמאה ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
2
בקערה לשלב blackberries מופשר, טפיוקה, מיץ לימון, 1/4 כוס סודה שמנת וסוכר.
מרכיבים שתצטרך
3
העבר לרמקינס.
4
בקערה גדולה בשילוב ביסקוויט לערבב סודה קרם הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים עד מעורבב היטב.
6
מפזרים ביסקוויט לערבב על פירות יער. אבק עם סוכר.
מרכיבים שתצטרך
7
אופים במשך 30 עד 40 דקות.
8
מגישים חמים.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Schloss Johnisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 40 דולר לבקבוק.
Schloss Johannisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb
Schloss Johannisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb
צהוב בהיר מבריק. האף הוא טהור עם הערות צמחים מקסים, דשא לימון, physalis ורמז של תותים בר. החיך טרי ועסיסי עם מרקם עדין וקטיפתי, פירות אלגנטיים וגימור מינרלי ארוך. זוגות היטב עם סלטים, פירות ים, ומנות עוף קלות.